You are viewing a single comment's thread from:

RE: K debatě #1: Zahýbejme si jen čtyři dny v týdnu...

in #cesky6 years ago

To si piš že strojvedoucí dávno vystoupil. Ostatně udělal by jsi to samé.

Pracovat se mám míň s tím souhlas, ale mám na to tak trochu jinej pohled člověka co celý život pracuje sám na sebe. A už mě celkem irituje jak všichni chtěj řešit vše dalšíma zákonama. Je to přeci každého věc kdy pracuje a tak by to mělo být. Lidi co dělají u pásu a podobné práce pomalu zmizí a nahradí je roboti. Přibude více svobodných povolání. a všechny ty zákony pak jsou jen na obtíž. Se nediv že ten mašinfíra už dávno leží někde na louce a je mu úplně šumák kam se ten vlak řítí. ;)
S kriminalizací manželství to je stejné. Žena mu rozhodně nezahýbala protože byl šetřivej. A kvůli pár tokovým případům dělat nesmyslnej zákon je blbost, jen by to vedlo lidi dál k tomu že by byli méně svobodní, další frustrace další negativní vlivy. To že kolega neměl předmanželskou smlouvu je jeho věc.
I v tomhle se lidstvo vyvíjí. Rozpad rodiného systému je na bíledni ať se nám to líbí nebo ne. Třeba to že dnes se celkem rozmáhá hnutí Poliamorů o něčem světčí. https://cs.wikipedia.org/wiki/Polyamorie

Sort:  

Rozhodně nezastávám názor, že by se vše mělo řešit dalšími zákony. Já jsem jedině pro zjednodušení systému a redukci byrokracie. Ale to je kapitola sama pro sebe.

Trestat podvodníky je dle mého správné ať jde o cokoliv, ale přiznám se, že v tomhle případě, kdy jsem to aplikoval na manželství, jsem možná měl více zdůraznit, že to beru s humorem. Ta představa politického programu, který by prosazoval tyto dva body mě baví.

Nežil jsem s nimi, takže samozřejmě neznám všechny fakta, i tak to mám z druhé ruky, ale ať jde o cokoliv, řešit to společným rozloučením před podvodem a voláním silných právníků to šlo určitě. V tomhle případě rozhodně nelze mluvit o spravedlnosti. Předmanželská smlouva by to vyřešila, to máš velikou pravdu! To je taky kontroverzní téma...

Na polyamorii nejsem zjevně stavěný, i když si umím představit, že to krásný sen mnoha mužů... možná i žen. Jsem spíš zastáncem tradičního fungování rodiny a vůbec mě nepřekvapuje, že ten "nápad" vznikl v USA, kde je každý unikát. Každopádně průkopníky v polygamii byli zřejmě Arabové (pánové).

Já jsem taky pán svého času. Každopádně mě limituje pracovní doba ostatních lidí a pouze sobota s nedělí je tak "volným" dnem. Dneska jsem poprvé v životě řešil zakázku v terénu i v neděli, ale na to si nestěžuji. Vědomí, že mi v pátek nikdo nezavolá, by bylo hezké :-D, uznej.

(-:

Mě by to systémově pěkně sr..., už teď mě to žere když je sobota a nebo neděle, páč krámy jsou zavřený úřady nefungujou atd... zavést další den kdy by zas ni nefungovalo by mě dohnalo k šílenství... když už tak ať se zruší víkend úplně zavede se třeba 100h měsíčně a podnikatelé a firmy a stát ať jsou nuceni najet na krátkej dlouhej a na dnešním jednom místě ať pracují dva lidé místo toho.

Nejsi stavěný protože jsi v ní nevyrost, kdyby jsi v ní vyrostl a byl jsi dítě třeba nějaké takové komunity tak by ti to nevadilo. ;)

Jen co je pravda. Vyrostl jsem v rodině, kde chlap podnikal a primárně vydělával, žena se starala o děti a domácnost.

Nemyslím to zle (a možná i jo vlastně), ale najít druhou polovičku se stejným rodinným zázemím se mi nikdy nepovedlo. Musel jsem tak upravit své "požadavky" a smířit se s tím, že toho musím umět doma zvládat víc... :-D

A k těm úředníkům: Oni teď pracují i v pátek? :D

No tak hold dnes je, je jiná doba, my jsme hold zatížená generace ještě starou výchovou. když se koukneš na dnešní náctileté tak ti to mají všechno jinak a jejich děti to budou mít totálně jinak.

No někteří pracují i v pátek, na některých úřadech.

Souhlasím.

Náctiletým moc nerozumím, a to od nich nejsem věkově ani tak vzdálen. Mám trochu starobylé hodnoty.

Tak to mám opačnou zkušenost, v 11 padla (-:

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62772.18
ETH 3032.07
USDT 1.00
SBD 3.67