Sort:  

No běžej v určitým tempu na určitej výslednej čas. Já sem třeba věděl, že nejrychlejší půlku jsem měl za 1:49:58, takže jsem díky tomu mohl rozběhnout na stejnej čas s tím, že pak uvidim, jak na tom budu.

Pokud má člověk dobrý hodinky s tempomatem a nebo si tempo umí ohlídat sám, protože ho má navnímaný, tak je vodič k ničemu. Ale jinak je to docela vítanej pomocník. :) běžíš třeba v klubku lidí ve stejným tempu, pokecáš si cestou. Někomu to vyhovuje a někomu ne. Já s nim běžel poprvé a po 7 kilometrech mě to přestalo bavit. Furt stejný ksichty a nebyla s nima moc zábava :D Navíc mi to sedlo, takže mi přišli pomalý

Jinak vodiči jsou na týhle úrovni normálně dobrovolníci. Většinou volej takový tempo, aby ho pro ně komfortně zvládli, protože nesou jistou zodpovědnost za to, že se jim podaří ho držet po celej závod. Takže to chce nějakou zkušenost. Tady týpek o tom napsal, co běžel letos:

https://bezecky-blog-rosnicky.webnode.cz/l/csob-hradecky-pulmaraton-aneb-temporosnicka-na-2-10/?fbclid=IwAR0_-ZQxIqKkDNsp8dvxPJy9dD6yEVZbbWaZApILego4FAiQDfBsvcOAm3c

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01