You are viewing a single comment's thread from:

RE: Strava, zprava i zleva

in #cesky5 years ago

Já doporučuju freestyle u všeho :) Každej je jinej každej má jinej neduch a bez bádání ho dotyčný neoběví a až ho oběví tak ví že něco mu dělá dobře něco ne atd
A jasně jíst když začíná had a ne když už máš hlad ;)

Podle mě dodržování pravidel je blbost a ještě stím časem, čas už je totál na palici protože je to umělá jednotka která není v souladu s ničím... já třeba jsem stěch různejch diet typu whole30 a praní s váhou zjistil, že abych nepřibíral tak nesmím večer se nacpat knedlíkem :) a taky vím že když moc dlouho nejím tak mě bolí žaludek a taky že ne každej den mi chutná alkohol a když nechutná tak ho nepiju atd... a je fakt že ze zádady se vyhybým všemožnej chemickejm prasárnám, jednak mi už nechutnají a druhak to fakt není dobrý, ale neva když prostě někdy podlehnu protože cokoliv ... prostě free style...
Nějaký řežím je dobrý jen třeba po dobu 30 dnů a nebo tak aby jsi třeba něco v těle vyčistil nebo zresetoval nebo něco objevil ale déle je to podle mě zahrávání se zdravím... :)
!BEER

Sort:  

Úplná chápačka, ale jak sem mladej, tak sem blbej. :)

Víš jak, mladý tělo hodně snese. Já v podstatě na sobě nepoznám rozdíl mezi menu z Mekáče a třeba domácím stejkem s vařeným bramborem a nějakým dobrým zeleninovým salátem. Jak se hodně hejbu, tak obojí celkem bez problému zpracuju. Co se týče složení, kvality a tak dále, chápu rozdíl samozřejmě, ale mě z toho není blbě a nemůžu říct, že bych to špatně trávil, nebo že by mi bylo těžko...taky z toho v podstatě nepřiberu (jako asi jo, kdybych se tim cpal denně). Takže když rozjedu freestyle a pustim to, dost možná to skončí tak, že mě od takovejch pochutin nic moc nezastaví. Já jako dokonce vim, že se mi to v budoucnu vrátí jak bumerang, pokud to budu žrát, ale budoucnost je budoucnost. Víš jak... :)

Takže teď třeba denně zapisuju, co do tý tlamy strčim, abych měl přehled a hledám principy. Pocitově zatim potřebuju mantinely

No počkej až ti bude táhnout na 40cet a začne se ti zpomalovat metabolismus... to uvidíš :D
Mě tělo už dává jasně najevo že takhle né a tohle né :D Jíst patnáct knedlíků jako kdysi fakt už nedám, stejně tka deset piv už ani náhodou nevypiju, nemluvě o tom že by mi pak bylo zle tak že bych to fakt nevydejchal :D

No právě :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68288.30
ETH 2649.13
USDT 1.00
SBD 2.69