Pod svícnem je tma

in #cesky6 years ago (edited)

No a @godfish říká jak toho o bitcoinu vím nejvíc. Možná toho vím dost, ale rozhodně nejsem úplně zdárnej případ toho jak s kryptoměnama nakládat nejlépe... No teda myslím tím s coinama z forků... No z jakejma že... no všema těma bitcoinovejma bch , litecoinovejma forkama co za poslední dva roky se vyskytli... jasně řídím se pravidlem měj vlasní klíče...

a když se podíváte třeba sem: http://www.findmycoins.ninja tak můžete zjistit jestli k vaší btc adrese patří nějaké coiny z forků které jste si ještě nevyklejmovali... no a protože to vím a protože je to strašidelnej opruz ještě v případě mé core walet tak se mi do toho nechce... a ještě ke všemu to udělat pro celou rodinu pro dvacet různých adres nebo víc co já vím... a tak to dělám postupně... už jsem se třeba dopracoval k tomu že mám koiny v Trezoru ale teď vyclaimovat ty forky... achhh jo... jo kdybych měl seed tak by to bylo celkem jednoduchý ale já mám jen klíče a ještě je nesmíte ukazovat kopírovat.... aaach joooo

No nicméně jsem se rozhodl že půjdu jen do těch co podporuje Coinomi... teda páč jsem zkoušel nainstalovat Bitcoin cash peněženku a ještě ke všemu oni ji forkly a je teď i Bitcoin SV a to ještě ke všemu bez replay protection takže můžete o jedny z nich přijít když to neuděláte dobře... no a musím vám říct že teda opisovat do dotykové klávesnice dlouhé klíče je opruz největšího kalibru, ale je to lepší než instalovat na linuxu všechny ty valety stahovat čejny a vůbec...

No takže to je taková dnešní zpověď k mému dni... a jsem teprve tak v první desetině...

A už vůbec nemluvě o tom že to dělám ve chvíli kdy většina coinů vůči bitcoinu je strašně nízko... ach jo... jsůůů pako

Takže kdyby náhodou... nejlepší je forknuté kojny klejmovat hned a hned je otočit do btc... jen to říkám aby jste to náhodou taky tak neodkládaly jako já... :)

Sort:  

Pár coinů z forků jsem dostal a většinou jsem je hned prodal. Ty musíš být těmi všemi coiny slušně zavalen ;-)

no spíš těmy všemi účty různých členů rodiny... proto se mi do toho nechtělo páč nesmíš udělat chybu a ještě to musíš dělat několikrát...

To věřím. S tím je práce.

No, to Ti nezávidám... Já mám rodinu nerozvětvenou a upřímně mě nenapadlo, abych se v ní někomu byť i jen zmiňoval o kryptoměnách. Jsem přesvědčen, že by to nikoho nezaujalo.

no já když jsme nadšenej tak umím bejt přesvětčivej :)

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Tak nemusíš vše opisovat, zkopíruj část a pár písmenek růčo. Ale opruz to je a chyby se neodpouští :-)

jj to by šlo jen ono já už viděl i části klíču začerněné a pak někdo použil algoritmus na vyčištění a zbytek dohnal brutal force a získla celej klíč :)
Ale asi na to budu péct, spustím to ofline a zkopíruju :)
Ale já to dávám do jiného zařízení takže bych tu kopii musel poslat netem... ale asi si nainstaluju generátor qr codu a pak to oskenuju na ofline komput to nemá jak zdrhnout než to přesunu :)
Jsem tak trochu paranoidní, protože prostě to je třeba být...

Ono se těch forků zase moc nevyplatí, ne?

no kupodivu těch kojnů na burzách je hodně, a nikdy nevíš :) třeba na některém udělají pumpu a pak se to vyplatí...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62890.35
ETH 2544.51
USDT 1.00
SBD 2.94