Míň hamižný než bot aneb jak jsem včera manipuloval s cenou steemu :)

in #cesky5 years ago (edited)

Jako každý měsíc, chtěl jsem včéra něco přikoupit. A protože Steem kupuji na burze Bittrex, která je na čtvrté pozici co se týče objemu obchodů.
4 - Bittrex - STEEM/BTC -$41 893 a z celkového objemu obchodů za 24 hodin zaujímá 7,81%. No a protože jak jsem zjistil tak je dost těžké nakoupit za cenu kterou bych chtěl. Pokaždé když jsem se snažil a umístnil order tak boti začnou pracovat a cena leze výše. A protože market má tak malou hloubku že bych i když naprosto směšným nákupem ho prostřelil dost vysoko. A to se mi nechce, takže většinou jsem to dělal tak že jsem kouknul na vlnkování a umístil order doprostřed vlnek a pak trpělivě čekal třeba i den než ten order byl zkoupenej. No a včera mě to přestalo bavit potom co jsem si řekl že chci nakoupit za 7104 satoshi. Hned se cena poptávek vyšplhala na 7180 a z druhé strany prodeje začínaly na 7220... ono to ve výsledku vlastně nějak moc není jen pár steemů rozdíl... a tak jsem si začal hrát.

Začal jsem kolem osmé večer. Spočítal jsem si že poplatek za nakoupení a opětovné prodání 20STEEM je 39 satoshi takže když nakoupím tak musím prodat nejméně o 40 satoši více... :) A druhá věc byla že mě nebavilo se pohybovat po satošíkách jak to dělali boti a tak jsem se pohyboval po pěti satoši.
Snímek obrazovky pořízený 2019-01-11 22-35-10.png

Rozhoupané pole vlnek se stalo najednou plochou křivkou s občasným větším nákupem, který jsem hned zase dotáhl do mé obvyklé ceny...
Choval jsem se následovně. Jakmile se nade mnou objevila nabídka tak jsem hned otevřel novou nabídku nad tím na 20STEEM a z opačné strany to stejné. Tím jsem dosáhl toho že jsem udržoval spred poptávky a nabídky v naprosto skoro nevýdělečné rovině. až se boti na jednu chvíli úplně zasekly a jednotlivé obchody měli mezi sebou až 20minut rozestup... :) Po třech hodinách jsem asi naštval nějakou kosatku a ta se přihašila to nějak řešit, protože si asi všimla že jí ten bot nic už nějakej čas nenese. Prostřílela to na obje strany aby to zas trochu rozvlnkovala. Jenže já ne a ne přestat... což ho asi dopálilo a snažil se mě vypudit tím že to zazdil nabítkou 10k STEEMů jak můžete vidět na obrázku:
Snímek obrazovky pořízený 2019-01-12 00-32-19.png
No nechal jsem ho přitom... jasně že to nevydržel protože bylo jasné že ty STEEMy rozhodně nechce prodat za cenu 7145 když vedle na Biance byla aktuální cena 7160 :) a tak se zas po čase zdekoval a já začal zase dělat svoji hru. Prostě a zkrátka podle mého pozorování boti měli spred asi 60satoshi tedy zisk nějakých 21satoshi na jednom Steemu. a já měl zisk 1 satoshi... Občas to zkusila nějaká menší rybka mě zablokovat a nebo to někdo nějakým větším nákupem či prodejem prostřelil na nějakou stranu a tak i chvílema můj spred byl 60 satoshi. Nakonec jsem to po šesti hodinách vzdal a zbylý steem prostě dokoupil za dráž a šel spát, protože byli tři ráno.

Ale proč to píšu. No protože je vidět jak se strašně málo obchoduje se steemem když jsem manuálně zvládal držet cenu bez vlastního bota. Pak je vidět že opravdu cenu udržují boti. A pak je vidět že třeba s nějakými 50000 Steemi bych si s cenou mohl dělat celé měsíce co chci... :) Pak to znásobte deseti a dokážete držet cenu Steemu na všech burzách jak budete chtít...

Nicméně to bylo velice poučné a nakonec jsem byl asi 10 steemů pod tím co bych nakoupil za 7104... :) takže žádná velká ztráta na to že sem 6 hodin držel boty v šachu. :) A kupodivu se i více zplacatilo vlnkování na Biance... což se mi nechce věřit že bych na to měl vliv, ale pozoroval jsem to.

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Congratulations!


This post has been granted a 100% upvote, courtesy to @wokeprincess, from BlissFish!
Enjoy the Bliss!

Join us on Discord!
Upvote this post to help the minnows win a bigger upvote!

Tak z toho jsem trochu mimo. Dokázal jsi manipulovat s cenou a skončil jsi se ztrátou?

ani zas tak se ztrátou ne to je relativní... můj cíl byl si nakoupit a kdybych přišel a prostě jen zakoupil nabídky tak bych měl méně steemu než jsem nakonec nakoupil, kdybych teoreticky tam tu nabídku dal za těch 7104 a čekal tak by ji někdo naplnit třeba druhej den a nebo taky ne... protože jsme byli na dně a třeba teď je cena 7473 :)
Prostě jde o to nakoupit co nejníž... :)
A pointa je že i já se svým malým nákupem sem dokázal držet cenvou hladinu tak abych si nakoupil levně :) což znamená že kdyby nějaká velká ryba chtěla tak fak ten steem nikam nepoleze a ona bude akumulovat pak se zbytkem začne nakupovat nahoru ostatní se toho chytnou vyženou vejš a ona pak nahoře proste zas stejným stylem drží hladinu a prodává ...
což můžeš vidět když se koukneš na graf ceny tak prostě jsou to takový schody...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04