Měsíc a konjunkce

in #cesky6 years ago

Probudil jsem se v 5.40 a protože jsem věděl že je zatmění tak jsem teda vylezl z postele vzal si svetr a čepici a kouknul ven. Nacvakal jsme pár fotek než jsme zase šel spát. Škoda jen že jsme neměl lepší fotoaparát po ruce...

moon.JPG

Měsíc vypadal krásně. Vtipné je že měl barvu jako zmrzly vzduch nad noční Prahou. Takové to bylo celé magické. Ale protože už několikátý den nad ránem pozoruji druhý obzor tak jsme šel ještě udělat fotku na druhou stranu. No nevydržel jsem na balkoně dlouho protože těch -8°C v nočním úboru je moc. :) Takže pokud někdo budete zas nad ránem zítra vzhůru tak se koukněte k východu je tam krásná konjunkce Venuše a Jupiteru.

konjunkce.JPG

Sort:  

Hezký měsíc pane!
Neplánoval jsem nic, prostě až ráno půjdu k autu, tak buďto bude, nebo nebude ;) A byl... Foťák a stativ jsem si teda radši vzal, ale nefotil jsem. Než jsem dojel na vhodné místo k focení, tak už to nebylo ono. A stejně teď nemám teleobjektiv ;)

Povedl se ti ;-). Jáho měl krásně mezi stromama, ale můj kompakt vyfotil akorát tmu

Moc pěkná fotka. Já jsem vyrazil na pozorování ráno do branickýho lesa a moc pěkná podívaná. Foťák mi bohužel kolega nestihl přivést, takže jsem si aspoň užil okamžik. Ale kdyby bylo o 20 stuňů víc, tak bych se nezlobil :-D.

To by ale bylo zamračeno a bylo by vidět kulový... ;)

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63209.62
ETH 2570.91
USDT 1.00
SBD 2.76