Jedna filmová nebo spíš seriálová

in #cesky7 years ago (edited)

Právě jsem dokoukal seriál z minulého roku s názvem A Series of Unfortunate Events. A jsem mile překvapen. Neil Patrick Harris kterého znáte ze seriálu How I met your mother předvádí úžasný výkon a vůbec všichni herci. Celé je to takové divadelně pojaté. A musím říct že celkem složitá angličtina mi nejednou zamotala hlavu. Sice kritici to shazují páč to je kopie stejnojmenného filmu z roku 2004. Ale mě to bavilo.

A proč to vlastně píšu? Jo protože mi to celé připomnělo miniseriál z roku 2008, v němž také vystupuje Neil Patrick Harris s názvem Dr. Horrible's Sing-Along Blog o kterém jste pravděpodobně neslyšeli. Ale mě prostě baví a baví mě ty písničky, hudba. A občas si ho prostě jen tak pustím na rozveselí. A protože to je třikrát 15 minut tak to nezabere moře času.
A proč se víc rozepisovat, když tu máme youtube.
Přeji příjemnou zábavu. ;)

Act I

Act II

Act III

Sort:  

:) jo :) to kupodivu znám - líbilo se mi jak Neil zpívá - viděla jsem ho v muzikálu Sweeney Todd - tak jsem si ho tenkrát pogooglila a narazila i na tohle :) Ale "A Series of Unfortunate Events" neznám, tak díky za tip.

rádo se stalo a překvapuje mě že to znáš :)

Díky za tip!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62704.97
ETH 2442.73
USDT 1.00
SBD 2.66