Je čas vyzkoušet LN

in #cesky6 years ago

Já vím je schon, ale nezabere vám to moc času. :)

Takže první si musíte nainstalovat nejakou bitcounovou ln peněženku.
V jednoduchosti je krása můžete na kom nainstalovat zap... odtud https://zap.jackmallers.com
Z githabu si zvolítesprávný balíček pro váš operační systém a stáhnete a nainstalujete.

Ale pokud to chcete jednodušeji tak tady je androidí od eclair: https://play.google.com/store/apps/details?id=fr.acinq.eclair.wallet.mainnet2
Pokud máte iphone tak zap je i pro iphone.

Po instalaci si samo sebou opiště a schovejte memonic fráze, tedy slova s kterýmy v případě ztráty telefonu se můžete dostat ke svým prostředkům.

LN je stále jen beta, takže pokud nechcete do toho cpát svoje prostředky tak na vyzkoušení vám bude stačit získat nějaké satoshi zadarmo z faucetu odtud: https://www.coinpanic.com/Lightning/CommunityJar

No a pak mi můžete poslat nějaké satošíky pomocí mého tlačítka tady:
http://satoshiplace.com/bitcoin-ln.html


No vzhledem ktomu že některé peněženky pro mainet chtějí vlasní ln nod jako zap tak je druhé řešení si jen tak pohrát ještě jednoduší :)
Jediné co tentokrát potřebujete je prohlížeš a účet na twitru.
Takže jděte sem: https://tippin.me
Přihlašte se pomocí twitru a ejhle máte ln peněženku a i kód pro button jako já.
V levém menu kliknete na Your tippin.me page a pak dole na kopy request. Tím se vám zkopíruje faktruta do schránky. Pak jděte na stránku faucetu https://www.coinpanic.com/Lightning/CommunityJar a tam do pravé části pay invoice vložte kód a už jen klikněte na tlačítko a ejhle platba je u vás na tipingpage :)

A pokud pak satošíky chcete poslat zas mě tak jděte na mojí stránku smým buttonem http://satoshiplace.com/bitcoin-ln.html
klikněte na něj a zkopírujte. Pak na své stránce na tippin.me kliknete na vybrat a do řádku vložíte kód z mojí stránky a už jen kliknete na cash out. A pokud mi do komentu vložíte link na vaši tipovací stránku tak vám satošíky samosebou pošlu zpátky. :)

Tak co jdeme si hrát?

Sort:  

Až na to budu mít trochu víc času, tak to vyzkouším. Snad to bude jednoduché :-)

no zas tak není ale ta kratší část bez peněženky jo, ale ten faucet nefunguje úplně dobře... zatím zkouším vytáhnout zněj těch 150satoshi, nejřív to psalo že mám čekat, pak něco a pak error... hmmm beta nooo :)

Zkusil jsem Eclair, chvíli jsem se s tím trápil a nic, resp. chtělo by to nějakou kuchařku. Asi to jen nechápu :-)

já eclair nemám, mě nejde na starej androin... takže nevím... ale prostě vygeneruješ invoice na 150 satoši skopíruješ ten kód a dáš ho do faucetu

Hmm... Zítra na pár dní odjíždím, ale jak bude chvilka, tak určitě vyzkouším.

Tak myslím, že už to trochu chápu. Ale ani jeden z těch faucetů mi nefunguje, když tam ten tvůj link vložím, nejde to. Tobě se už podařilo něco poslat?

no na testnetu jsem tu kdysi psal a to fungovalo, ale tohle mi nejde ani jeden faucet... :(

a z toho tippin.me už ti něco přišlo? to si pak můžeš poslat někam dál / na BTC adresu?

ne tippin je tvoje jakože ln walet... nebo spíš jako waleta do stánky kam ti ostatní můžou posílat, to si pak mužeš poslat na svoji vlasní ln peněženku

Vlastní ln peněženku, třeba tu Eclari, jak jsi zmiňoval, ok? A z té to můžeš tedy pak poslat na "normální" BTC peněženku, jestli to chápu správně.

no to tak úplně není :) jj jako že jo, ale ty to pořád máš jako v normální btc, jen musíš uzavřít pak ten kanál :) a tím se propíše transakce do blockchainu

no já bych si rád rozchodil svůj ln nod abych se stím nějak sžil a měl pod kůží jak to funguje, ale čas na to fakt není ani trochu :(

Taky bych teď potřeboval tak 30-ti hodinové dny :-D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63326.84
ETH 2648.69
USDT 1.00
SBD 2.82