Est. Value: $13.36 USD

in #cesky5 years ago

Tokeny stoupají v mé peněžence. Tak co třeba přihodit nějaké LEO a tak píšu z platformy steemleo.com

@krakonos správně narazil na problém tagů. Jenže je jich 5 a co stím já taky občas chci použít přeci svůj tag. a co takové #cesky bude snad mít každá komunita svůj token co bude rozdávat. Ona jeho užitá hodnota může být nulová, ale pokud na burze bude dost peněz tak nějakou hodnotu bude mít a to spekulační.

13.36 dolarů hlási tokení peněženka to není vůbec špatný za to bych se najedl kdekoliv po Evropě a pro většinu těch tokenů jsme musel jen sem tam přidat nějaký ten tag.

Jak už dlouho říkám peníze se na netu jen rozdávají a je vidět že to funguje. Tady máte to slavné kvantitativní uvolňování centrálních bank v praxi. Jenže opravdu v těhle inflačních tokenech budete držet svoje úspory? Některé mají i nějaký úrok asi a zisk ze stakování, ale je to dost aby člověk si to nechal i když na steemitu nebude aktivní a věděl že tak nezchudne vůči svému okolí.

V mé peněžence jsme napočítal 10 různých tokenů. Už si skoro přijdu že sbírám bobříky. Který token mi ještě chybí do sbírky. Půjde časem třeba prodávat i kolekce tokenů? Kdo ví. Ale sběratelská vášeň je veliká. Mohli by jsme třeba vyhlásit steemití soutěž o to kdo bude mít nejvíce druhů tokenů. Já bych do ní nějakou odměnu přihodil :) Rozhodně třeba takovejch 100 STEEMů by na motivovalo podle mě dost lidí aby se vrhli do víru steem-engine a začali nakupovat :D
Jen takový nápad....

No nic dnes jsme se vyspal do růžova a když jsme se vzbudil tak sem si myslel něco o tokenech... už i ve spaní o nich přemýšlím a to je co říct. :)

Zatím sem koukal že každý v našem rybníčku má jinou strategii co s nimi. Já vlastně nevím co snimi... mě se líbí že je mám a zas tolik peněz to není abych se s tím namáhal špekulovat co je nejlepší řešení... časem asi budu měnit PAL na steem neb se mi líbí více SP než PALP. Zatím budu asi sběratel uvidíme kolik dolarů v tom bude za měsíc. :)

Jediné co mě zatím moc neba je sct tag ten mi moc nepřibývá a tak nevím jestli ho budu dále používat...

Sort:  

Tak mám takový dojem, že do Est. Value se nezapočítavají stakované tokeny...
Mám Est. Value: $30.48 USD, ale 400 PALP, což při ceně 0.111USD je víc...

Já jsem s z těch steem tokenů vedle. V tom je takový guláš, že to můj mozek už nestíhá pobírat...

Já už mám 23 druhů tokenů :-D Aniž bych se o tu pestrost moc snažil :-)
Sct nám moc nedává, jedině že bysme všichni posílili náš sct power ;-)
Je to náš nejslabší tag. Korejci nám moc nehlasují.

no ani když boostuju články tak to nic nedává... na rozdíl od palu kde mám i 15palů... za článek tak nevím má to budoucnost ten korejskej clon když si ho sami škudlí :D

No, jestli to půjde takhle dál, tak ten tag bude adept na nahrazení nějakým efektivnějším ;-)

Hlásím pouhých 18 + SteemPag ;-). SCT v podstatě nepoužívám, Weed mi přichází sám díky staked a nejvíc jsem zvědavý na SPI, jak si poradí s obchodováním mimo blockchain Steemu

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Congratulations!


This post has been granted a 100% upvote, courtesy to @wokeprincess, from BlissFish!
Enjoy the Bliss!

Join us on Discord!
Upvote this post to help the minnows win a bigger upvote!

Coin Marketplace

STEEM 0.13
TRX 0.12
JST 0.024
BTC 49842.52
ETH 2229.37
USDT 1.00
SBD 2.00