Drugwars - úspěšná strategie aneb pomalu ale jistě

in #cesky5 years ago (edited)

Jak už jsem se zmiňoval mám určitou strategii, která se dá považovat za úspěšnou. :) A jak jsem slíbil tak se o ni s českou komunitou podělím. :) Takže kdo ještě nehrajete Drugwars. Máte šanci za použití mojí strategie začít a postupovat dopředu.

Na začátek bych objasnil několik věcí stranou. Kdysi jsme přes rok hrál jeden věk na Travianu a dával jsem si budíka třeba i v noci abych něco odklikl což u Drugwars teda nemám v plánu. Za druhé jsem podobnou obranou strategii používal často a třeba v takovém Dračím doupěti s bezednou tornou plnou zápalných lahvích se dalo předejít kdejakému nebezpečí dříve než se objevilo a to především v katakombách. A za třetí trávím dost času u kompu a tak většinou můžu kliknout když je třeba.

Čas jsou peníze a ekonomické chování zase šetří čas. Tak nějak by mohlo znít moto mojí strategie. A dříve než jsem ji chtěl zveřejnit tak jsem si chtěl ověřit že je správná. A první level farmaceutické laboratoře je ten správní moment nad tím dělat závěry.

Snímek obrazovky pořízený 2019-03-26 00-15-36.png

Takže jak na to? Je to celkem jednoduché. Omezíte veškerou zbytečnou činnost a budete se soustředit čistě na ekonomické kroky a budete trpěliví, protože trpělivost růže přináší. A tu u mé strategie ji budete potřebovat.
Jak příkaz (!bookkeeping drugwars) ukazuje:
Received:
0.723 STEEM from daily
0.007 STEEM from heist
2.804 STEEM from referral
Spent:
0.000 STEEM
Total:
3.534 STEEM
First transfer was before 41.96 days.

Jsem v plusu a nic jsme neinvestoval a rozhodně to taky nehodlám. K dnešnímu dni mám daily odměnu 0.067$ a jak jsem se k ní dostal a proč vím že bude stoupat Vám ukážu v nasledujících řádcích. Zaprvé je třeba říci že proto aby rostla tak musí vaše výroba drog růst rychleji než ostatním. Je mi jasné že strategií je více, ale také pravděpodovně vyžadují více času než jen pár kliknutí za týden.

Takže já jsem omezil vše co nevede k výrobě drog. Tedy rozhodně stavění jednotek je nesmysl a už vůbec loupení atd protože dozajista přijdete o jednotky ty stojí suroviny a suroviny zas stojí čas a vy potřebujete bejt setsakramentsky rychlí. Muže te si vyrobyt třeba jednu obranou jednotku a výsledky Bitvi postovat kliknutím na zveřejnit což jsme ostatně dnes udělla a kupodivu post má 0.18$ :) Takže to je taky možnost jak si přivydělat, krom toho to odradí průzkumníky, ne že by to u mé strategie bylo potřeba ale jak říkám můžete.

Jak tedy stavět svoji říši. Za prvé je jasné že potřebujete trezor z kterého vám při napadení nikdo nic neodnese. Ale vždy jen tolik co je potřeba na další budovu nebo případně na takový čas aby to pokrylo vaši nepřítomnost u kompu, spánek a podobně. Vlastně vše je celkem jednoduchá matematika.

Takže začnete tak že jedete droga- alkohol-zbraně nebo droga-zbraně alkohol. Tedy nazačátku postavíte první level crack housu pak první level tradiční destilérky a pak první level amunition factory, pak jedete skrýše pro vše na takovou výši aby to pokrylo suroviny potřebné na stavbu hydroponické farmy plus hadquarters protože jinak by jste třeba nepostavily skrýš na level dva a pak zase druhou budovu od alkoholu a pak od zbraní a pak zase skrýše a HQ na třetí budovu výrobny drog a takhle až k pharmaceutické laboratoři. A pak industriální destilerku a 3Dmetal printing. A pak už levlujete jen tyhle tři plus HQ a skrýše kůli sejfu.. :)

Problémy na cestě. Investice do Haistu nedělám, udělat jen v případě když opravdu budete mít přehršel drog a přetékal by vám safe. Pak se taky stane že něčeho máte více než potřebujete takže se dá dolevlovat něco z produkčních budov. Ale jak na to? Spočítáte si to. Ve chvíli kdy máte vše na to aby jste mohli zase čekat na suroviny na nějakou budovu co vyrábí drogy tak si spočítáte která surovina dosáhne potřebné úrovně nejpomaleji a tím pak vynásobíte zbylé dvě suroviny a zjistíte o kolik budete mít těch surovin více a nebo o kolik by přetekl sejf a podle toho se rozhodnete něco někde postavit. Nějaký level navíc malé budovy tak aby jste co nejoptimálněji spotřebovali suroviny a váš sejf nepřetekl.
Uvedu příklad:
Level dva Farmaceutické laboratoře stojí Cost: 45k/63k/81k
Moje produkce je 39/21/22
A stav zásob 12/4/3
Takže u drogy to je (45-12)/39 - tedy 0,846 to znamená že potřebných drog na budovu dosáhnu za 0.846 dne tedy 24*0.846=20.3hodiny
U zbraní to pak je to stejné (63-4)/21 - tedy 2.8 krát 24 je 67.4 hodiny
A u alkoholu pak obdobně (81-3)/22 - tedy 3.71 krát 24 je 89.1 hodiny
Z toho je vidět že nejpomaleji nabydu potřebných surovin u chlastu a tak tedy časem ve dnech vynásobím zbylé dvě suroviny a přičtu co mám na skladě.
Dorgy (39x3.71)+12= 156.69
Zbraně (21x3.71)+4=81.91
A od toho odečtu potřebné suroviny 156-45= 111 drog navíc a 81-63=18zbraní navíc. Což znamená že než budu čekat na suroviny na drogu tak můžu postavit nějakou alkoholovou budovu nižšího řádu která spotřebuje co nejvíce z těchto surovin :) a přebytečné drogy třeba dám do heistu :) a pak už jen čekám a opakuju daný cyklus dokola. Cyklus trvá tak týden plus mínus ale každý týden se dení odměna nejméně zvojnásobí pak zas klesá a pak se zvojnásobí. Z toho plyne že rostete vaše produkce drog rychleji než ostatní. A proč tomu tak je? no protože jste trpěliví a neklikáte na každé zelené rozsvícené tlačítko, protože víte že tam je výroba poměru náklad získaný výkon nevýhodná. Zas příklad:
Cocina z levlu 1 na 2 stojí 12.6k/45k/54k a produkce stoupne z Current: +10.37k / DAY na Next: +20.74k / DAY
Farmaceutická laboratoř z levlu 1 na 2 stojí 45k/63k/81k a produkce u ní stoupne z +24.19k / DAY na 48.38k / DAY
Tedy o 24k kdežto u cociny jen o 10k což znamená 2.4krát více. Takže suroviny na Cocinu krát 2.4 odpovídají produkci Farma labu a to je 30/108/129 Jak vydíte produkovat v Cocině se nevyplatí je méně efektivní a tím i více náročná na čas a jak jsme si řekli čas jsou peníze takže vy víte že je lepší si počkat déle a odkliknout Farmaceutickou laboratoř.

:)

Jak vidíte je to jednoduché :)

PS: kdy bude mít #cesky svůj GANG???

Sort:  

Gang bude, až někdo dosáhne 250k/250k/250k :-) K čemu jsou vlastně ty gangy dobré?
Já na začátku nějakou drobnou investici udělal a nelitoval jsem, narubal jsem trochu Steemu, dokud to ještě šlo. Teď tedy musím stavět i jednotky, abych odradil potenciální loupežníky. Operations centre taky není k zahození, hodí vám to 0,5% surovin za level. Souhlasím s tím, že je lepší si trochu počkat na lepší stavbu, ty jsou základ.

!bookkeeping drugwars

Hi @ritxi!

drugwars

Received:

  • 6.351 STEEM from daily
  • 3.969 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 3.692 STEEM

Total:

  • 6.628 STEEM

First transfer was before 38.29 days.
Your ROI per day is 7.30 % and you are earning approx. 0.27 STEEM per day.

ROI when taking only the last 5 days into account

Your ROI per day is 5.67 % and you are earning approx. 0.21 STEEM per day.

No to bude na válčení podle mně můžeš rekrutovat pak hráče a asi nějak koordinovat útok na nepřátele...

Vzhledem ke všem okolnostem mám raději defenzivní strategii, dokud jdou nějaké Steemy získat. Občas na mě někdo zaútočí a když si spočítám, kolik si ukradl a kolik na to padlo jeho jednotek, mám chuť se ptát, zda mu to za to stálo. Ale chápu, že nejde jen o prostředky, ale i o chuť z výhry.

Tak můj malý vojáček bojuje, a bojuje dobře. Na čekání na dostatek surovin nemá trpělivost, raději si je nakrade. A prodá :) Ale střízlivým odhadem je v plusu, pokud jde o utracené suroviny za armádu a suroviny uloupené v boji.

!bookkeeping drugwars

Hi @godfish!

drugwars

Received:

  • 1.338 STEEM from daily
  • 1.700 STEEM from heist
  • 0.868 STEEM from referral

Spent:

  • 0.000 STEEM

Total:

  • 3.906 STEEM

First transfer was before 38.62 days.

To já věřím že bojuje :) Ale popravdě uvidíme třeba za dva tři měsíce jestli tě stou mojí pomalou strategií nakonec nepředběhnu o mnohem víc SteeMů :)

Jakou máš denní produkci drog? Většina tvých odměn je z referralů, včetně mé maličkosti.

nene ty nejsi můj referal... drog to co tam vydíš 40k
jo to zatím jo, ale od minullého tejdene mám víc z daily než z referalů :)
Received 0.067 STEEM from drugwars Daily rewards
Received 0.028 STEEM from drugwars Referral rewards
Jak vidíš už i dvojnásobně, proto považju svoji metodu za úspěšnou protože je vidět že moje produkce drog roste rychleji než lidí co na začátku investovali :) Sice je to pomalé ale účinné...

To je divný, klikal jsem na tvůj link a ještě jsem psal tvůj nick...

:( ale já tě tam nemám... škoda moh jsem mít pár šušňů navíc :D

Thank you for your interest in Drugwars. This post is dope and we wanted to show our gratitude for your involvement with an upvote. Hope that you’ll keep enjoying the game and we have much more surprises for the Drugwars players. Don’t hesitate to report bugs, give suggestions and feedbacks.
See you on Drugwars as a friend or an enemy…

Join us now!

Join our discord!


Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62264.03
ETH 2431.11
USDT 1.00
SBD 2.50