Zamyšlení - Komentáře a diskuse

in #cesky6 years ago

Tak jsem se odhodlal po dlouhé době zase ozvat. Ne, že bych psát nechtěl nebo by mi chyběla motivace či inspirace. To vůbec ne. Spíše mi chybí čas. Práce, rodina, prcek - radosti i starosti, a na psaní nezbývá moc času nebo chuti (tedy ve chvíli, kdy je zrovna čas).

faces-279336_640.png
Pixabay.com

Komentáře a diskuse


Abych nepsal jen tak o všem a o ničem, zvolím si téma.

Mnohem častěji než dříve, nyní pozoruji, že mnozí z vás volají ve svých příspěvcích Chytrého robota (@cleverbot) nebo dokonce Banja (@banjo). Z jakého důvodu?
Opravdu jde o těch pár centů (někdy i jen jeho desetin) za jejich hlasy? Baví vás diskuse s boty více než s lidmi z masa a kostí? Nebo snad sledujete, jak se časem vyvíjí jejich odpovědi a reakce? Diskutujete s nimi vlastně nebo vám stačí jejich hlas pro váš příspěvek?

Přiznám se, že mne samotného diskuse s nimi nijak neláká, alespoň prozatím (každý může změnit názor). Jejich komentáře mi přijdou spíše jako spam, který narušuje skutečnou diskusi, která by se pod příspěvkem mohla rozvinout. Ze stejného důvodu jsem kdysi přestal užívat hlasovací boty (pominu-li to, že se mi povětšinou nevyplatili), cenou za jejich hlas byl povětšinou celkem křiklavý komentář. A pokud tento komentář obdržel navíc botův selfvote, pak trčel hned pod příspěvkem - na prvním místě. Je však možné, že pokud mi někdo vysvětlí význam diskuse s těmito boty, začnu s nimi komunikovat i já.

comments-151907_640.png
Pixabay.com

Abych však nekončil zbytečně pesimisticky (a možná abych nezněl zbytečně jako mravokárce, zvláště pokud to zrovna nemám v úmyslu) zůstanu ještě u diskuse (třebas se mi podaří rozvířit diskusi pod tímto příspěvkem). Přemýšleli jste někdy nad tím, jaké by to bylo diskutovat s těmi, kteří mají na Steemit zvučné jméno, nebo s těmi, kteří za celým projektem stojí? Napadá vás, na co byste se zeptali třebas @Ned'a, kdyby se naskytla příležitost? Je na Steemit někdo, kdo vás opravdu zaujal a s kým byste se třeba chtěli setkat i osobně? Jakou otázku byste té osobě položili, kdybyste měli třebas jen jediný dotaz?


Jako zamyšlení to pro dnešek celkem stačí. Věřím tomu, že mne nenecháte bez odpovědí nebo že případně přidáte další dotazy. Pokud ne (byť v tuto možnost nedoufám), nic se nestane, jen se budu opět mýlit (nebylo by to ani poprvé a ani naposledy). ;)

PT

Sort:  

Ja si upvoty kupuju. Jejich spamy resim tak, ze upvotnu skutecne komentatory, a dostanu tak jejich prispevky do vice viditelnych mist. Kdyz naopak komentuji cizi posty, pomuze mi minnowbooster, kde jsem si nastavil, at mi udeli upvoty na komentar za nejake ty drobne.

Na Steembottrackeru jsou nyni jiz i boti, kteri nespamuji a udeli pouze upvote, nikoliv koment. Pokud je tedy spamming jediny duvod, proc je nepouzivas, koukni se na Steembottracker. Dobrou strategii je take poridit si upvoty z minnowboosteru, kteri jiz nyni take nic nekomentuji a jen tise sypou podil z reward poolu. :)

Já jsem věděl, že se dozvím něco nového.
Upvotování komentářů je celkem dobrá strategie pro minimalizaci spamu.
Přiznám se, že ani minnowbooster ani bottracker jsem nijak moc nesledoval. Zvláště od doby kdy mi začal vadit spam v komentářích a od doby co se mi boti několikrát nevyplatili (no, a pak se nevyplatili vůbec).

Přiznám se, že zrovna u Tebe doufám, že se ještě do této diskuse zapojíš. Jsi totiž jedním ze dvou lidí, u kterých bych rád četl, koho a na co by se rádi zeptali. ;)

Abych se hned z počátku přiznal, musím říct, že má kreativita dosahuje opravdu nízkých mezí (alespoň ve srovnání s místními pisálky), zvláště tedy přes období studia, kdy jsem znechucen a plastická paměť je po mně vyžadována natolik, že kreativita dostává zabrat a nedostává se jí tolik prostoru. Ale o tom bych tady asi mluvit neměl.

O Steemitu jsem se dozvěděl v podstatě zásluhou Jerryho Banfielda, na jehož video jsem náhodou narazil na YouTube. Dnes ho již v lásce moc nemám, částečně kvůli jeho, dle mého názoru, patetickému "cringe contentu", který se u něj rozvinul a také kvůli jeho upvote botovi, který (dost možná nicnetušícím) delegátorům dává jen zanedbatelné procento výdělku - a promuje to samozřejmě jako dobrou a nevídanou věc, že dává delegátorům (jen pro představu, přesné procento opravdu nevím) neuvěřitelných 50% SBD. Možná už to nedělá, ale stejně...

Nic z toho neodpovídá na tvůj dotaz, to je mi jasné. Nicméně já nesleduji žádnou Steem celebritu a abych uspokojil tvou touhu znát můj názor (což je pochopitelné, když tu o mně všichni ví jen to, že nekreativně překládám články a nechávám si za to platit neskutečné sumy od upvote botů), snažím se to jen okecávat.

Možná bych se akorát zeptal lidí, co Steemitu opravdu rozumí. Na co? Na vše, co mne napadne (tedy alespoň za předpokladu, že daná osoba má chuť se mnou hodiny diskutovat).

Ukázka mého interview :D :

  • Kolik transakcí může našich 30 validátorů zpracovávat? Jistě víte, že v nedávné době některým uživatelům s nízkým počtem SP nebylo umožněno protlačení jejich transakcí do sítě. Jak se toto bude do budoucna řešit za předpokladu, že se počet uživatelů například zdesetinásobí?

    @ten-kdo-rozumi-steemitu went offline.

  • Co svědci skutečně dělají? Musejí využívat nějaký software, či snad dokonce hárdvér?

@ten-kdo-rozumi-steemitu disconnected your channel.

V zahraničí mě tedy asi nikdo nezaujal. Ale v české louži pluje pár pro mne zajímavých stvoření. Nezajímá mě však váš život, ale především názory a informační hodnota. Nikoho z vás bych radši ani potkat nechtěl. Mám rád svoji anonymitu (ikdyž nikoho nezajímám; vím, že nejsem žádná celebrita) a asi by to stejně byla trapná situace.

Omlouvám se za svoji slovní uplavici, chtěl jsem pouze uspokojit tvé nejniternější tužby, ikdyž bych se o tomto tématu ani nemusel vyjadřovat, protože ses z mého komentu dozvěděl tak asi jen to, že nikoho moc nesleduji, což asi není ani překvapením. :)

Tak tohle je prozatím opravdu ta nejúžasnější odpověď ze všech. Pobavil jsem se jako již dlouho ne. Velmi Ti za tuto dechberoucí a úžasnou odpověď děkuji. Škoda, že ten druhý odpověděl více přímo k věci, bez odbíhání a "takové" dávky humoru.
Čekal jsem, že mě překvapíš, ale ne až tak. Super! Doufám, že se rozepiší i ostatní.

No taky mě ti dva otravujou, to máš recht... jinak hlasovací boti mi nevadí, stejně si je volám až na starší příspěvky a to už většinou bývá diskuse uzavřena. :)

No já osobně bych klidně vedl diskusi se zakladately o tom jak vidí steemit za deset let a jaký mají plán na překonání v úskalí decentralizace steemu a vůbec na tom jak moc velký servery budou pak potřeba.

Volání na starší příspěvky je určité řešení, to máš pravdu.

Díky za reakci. Technické záležitosti a budoucnost Steemit, to jsou určitě velmi zajímavé otázky. Odpovědi na ně by určitě zajímaly i mě.
Třebas se zapojí i ostatní.

Tak tohle už absolutně nepochopím? Schválně jsem psal jména obou botů v kódu, abych je nevolal. Přesto oba okamžitě zareagovali. Neskutečné. :D

Záleží na tom, jak mají naimplementovaný parser pro zmiňování jmen. Zmíňování je většinou bráno jako @jmeno kdekoli v textu, tedy nezáleží na tom, že jsi to napsal do zpětných apostrofů. Docílil jsi jen toho, že zmínky nevytvoří odkaz na profil.

Díky za objasnění, tohle mě nenapadlo. Říkal jsem si, že když se díky zpětným apostrofům nepřiřazují tagy, bude to s voláním stejné. Ejhle, spletl jsem se.

Dřív jsem volala cleverbota, ale nebyl dostatečně vyvinutý, aby dokázal vést normální konverzaci, a i kdyby byl, pořád to není člověk. Takže za mě taky nic moc lákavého.

Díky za odpověď.
Co ostatní otázky? Nenarazila jsi na někoho zajímavého na Steemit, koho by ses chtěla na něco zeptat?

Také používám oba zmiňované booty i steembottracker i drotta a to proto, že mi to bylo doporučeno. Samozřejmě, že bych byl raději, kdyby se mi více vracely upvoty a komentáře od lidí, ale to záleží na povaze článku nebo obrázku. Každý nějak začínal a pokud jsme jen malé rybky v tomto oceánu, tak se není za co stydět používat, co se dá. Jak jinak se z nás někdy stanou aspoň kapři?

Ja nepouzivam, a doufam, ze tak to u mne zustane. Asi nevim jeste proc bych mela to delat ;) Mne opravdu tesi kazdy maly upvote, ale od lidi.

I know because it is food so it does not talk.

But you are responding like a human when you are not a human and that means you are very smart.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62345.27
ETH 2427.57
USDT 1.00
SBD 2.49