Steemit a evoluce

in #cesky7 years ago

Ne, nebojte, nechystám se zde rozepisovat o rozporech mezi kreacionismem a evolucionismem. Chci vás seznámit s něčím zcela jiným. Již jste se určitě setkali s tím, že někdo někoho přirovnal k planktonu nebo třeba velrybě. Jak to tedy s těmito termíny je? Jak probíhá vývoj zde na Steemit?

Evoluce


Než se nováček může vrhnout do vln oceánu Steemit, musí nejprve trochu zesílit. Na počátku je tedy každý malou akvarijní rybičkou. Postupem času však začnete sílit a může se vrhnout do vln. Avšak pozor na dravé prostředí. Čím větší jste, tím méně si na vás sice asi troufnou malé rybky, ale tím více se od vás bude očekávat a budou na vás kladeny větší nároky. Malé rybce se uklouznutí odpustí snáze než třebas velké kosatce, natožpak velrybě. Jak to tedy s těmi vývojovými stupni je?

Vývojový stupeňSíla
Red FishAkvaryjní rybka (Red Fish)do 999.999 VESTS
MinnowStřevle (Minnow)mezi 1.000.000 a 9.999.999 VESTS
DolphinDelfín (Dolphin)mezi 10.000.000 a 99.999.999 VESTS
OrcaKosatka (Orca)mezi 100.000.000 a 999.999.999 VESTS
WhaleVelryba (Whale)více než 1.000.000.000 VESTS

Pozor na mrtvé ryby!


Dead Fish

Oceán Steemit je nemilosrdný a stačí chvíle nepozornosti, převalování se na mořském dně či na mělčině a skončíte jako mrtvá ryba.
Je jedno jak velké množství Steem Power (nebo VESTS) vlastníte, i tak se z vás může stát mrtvá ryba.
Jak?
Stačí když budete 30 dní neaktivní:

  • nenapíšete žádný příspěvek
  • nenapíšete žádný komentář
  • neudělíte žádný hlas

Jak jsem na tom já?


To zjistíte zcela jednoduše. Přejděte na stránku Steemit Board a zadejte do vyhledávacího pole svůj nick. Zjistíte nejen kolik VESTS vlastníte, ale ihned z obrázku vám bude jasné k čemu vás oceán Steemit přirovnává. Najdete zde ale mnohem více. Kolik jste napsali článků, kolik komentářů nebo třebas kolik jste již udělili hlasů.
Zkuste se sem vydat, porozhlédněte se a bavte se!

Steemitboard

Jak si přepočítám množství VESTS na Steem Power?


Zajímá Tě to?
Výborně. Pak se na to podíváme příště.

PT

Steemit Board je projekt vytvořený @Arcange'm


Více informací naleznete na stránkách steemitboard.com nebo na blogu @Steemitboard, například v tomto příspěvku.

Sort:  

I když je mi jasné, jak na tom jsem, tak se stejně podívám😉 Dík za info.

Ona je celkem legrace sledovat i to, jak moc nebo málo Ti zbývá k dalšímu vývojovému stupni. ;)

Nějak mě vyděsila ta mrtvá ryba. To budu potom mrtvá napořád?

Nelekej se, pro ryby může být leknutí fatální ;)

Tohle všechno jsou neoficiální termíny a ty čísla jsou tak nějak založeny na společenském konsensu. Blockchain jako takový nepracuje ani s rybami, ani s mrtvými rybami. Zajímají ho jen čísla, konkrétně počet VESTS. A je mu jedno, jestli se tu ukážeš jednou za rok nebo tu trávíš dny i noci.

Ufff, to jsem si odfrkl, také mi přišlo 30 dní docela krátká doba..

To jsem si teda odžbluň. Na první pohled to vypadalo jako penalizace na neaktivitu.

Mělo by to být, že pokud obnovíš svou aktivitu, napíšeš příspěvek, komentář nebo dáš hlas, pak se opět na Steemit Board objevíš jako daná ryba, podle své síly VESTS.

Muzu se zeptat od kud mas informace o mrtve rybe? Ja uz byl neaktivni nekolikrat nejdele 6 mesicu. Podle mne je to blbost, ale zitra si to jeste overim steemu a dam vedet. Jinak super clanek a palec hore..;)

steemitboard.com opravdu mrtvé ryby v hodnocení má, ale to je jen taková hříčka. Jako ostatně celé mořské názvosloví. Viz odpověď pro @xlisto výše (nebo níže).

Informace jsou všechny ze Steemit Board, převážně z článku na který odkazuji v závěru.
@Godfish sice prakticky již odpověděl, ale vezmu to svými slovy. Steemit Board rozděluje uživatele do několika kategorií podle jejich síly počítané ve VESTS. Pokud je však uživatel déle než měsíc neaktivní (tedy jako autor/kreativec), nenapíše příspěvek či komentář a sní nehlasuje (upvote), pak jej Steemit Board bude zobrazovat jako mrtvou rybu (a to bez ohledu na to, zda se podle síly ve VESTS, jedná o velrybu nebo akvarijní rybku). Když však uživatel svou aktivitu obnoví, začne psát či hlasovat, pak se bude na Steemit Board zobrazovat opět podle své síly ve VESTS.

Tak už jenom nějakých 850VEST a budu střevle ;-)

:-) Víš, jak to @godfish pořád opakuje..pomalu, ale jistě:-))

To není zase takové množství, přepočtáš li to na SP. :)

Ještě jsi nepostl ten slibovaný výpočet ;-)

Neboj, bude. Ale nechci publikovat jen holou rovnici. Momentálně mi však vše trvá. Jsem totiž jako na trní.

;-) Že bych ti poslal "Zvláštní přání" aby se ti lépe sedělo? Klid, zvládnete to oba. Takže držím pěsti ;-)

Zvláštní přání? ;)
Zvládneme, to vím. Jen já jsem jako prvorodička "trochu" nervóznější, už skoro měsíc. :)

Aha, tys to asi neviděl a nečetl;-). A počkej, jak budeš lítat, až si je přivedeš domů ;-)

Co mi uteklo? Neboj, už jsem slyšel. ;)

Takže těch systémů je víc? Já měl zato, že nejnižší hodností je plankton a i ty limity pro další hodnosti jsem někde viděl jinak (delfínem už od 5000 SP atd.)

Někde se uvádí dokonce i žralok (shark), ale Steemit Board to má takto. Mimochodem i v tabulce výše je uvedeno, že delfín je uživatel, který má již alespoň něco málo pod 5 000 SP. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58020.27
ETH 2464.76
USDT 1.00
SBD 2.37