Sort:  

Říkal jsem si, že když už jsem se s tím kurzem dělal, tak ho dám do placu i tady na Steemit :) přecijen asi nikdo odsud můj blog nesleduje. Nebo myslíš že bych to dělat neměl?

Na mně nezáleží. Jen mám na kopírování obsahu odjinud jiný názor. Zda je můj názor shodný s názorem ostatních steemerů či nikoli, posuď sám. U Tebe jde ještě o jiný případ, zde se jedná skutečně o Tvou vlastní práci, jen předem uveřejněnou jinde.
Sám, pokud bych publikoval jinde, nejprve bych uveřejnil příspěvek zde na Steemit a až následně jinde. Stejně tak, bych neuveřeňoval na Steemit, co jsem publikoval jinde(třeba pod svým civilním jménem), zkrátka mám Steemit spojen s originální tvorbou. Ale jak říkám, je to můj názor.

Osobně bych to asi řešil takto. První díl bych nechal, v dalším příspěvku bych uvedl odkazy na další díly(kdo má skutečně zájem, ten se na Tvůj blog proklikne). A nové díly bych nejprve publikoval tady a až následně na jiném blogu.
Ale takto bych jednal já, Ty máš svou hlavu a svobodu rozhodování.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57877.75
ETH 3163.24
USDT 1.00
SBD 2.26