You are viewing a single comment's thread from:

RE: První kolo napodruhé

in #cesky7 years ago

Děkuji za hodnocení.
Na interpunkci v příspěvku Národní hrdost trochu jinak se ještě podívám a opravím ji. To je tak, když píši těsně před tím než mám odcházet, spěchám a již si to nestihnu po sobě dvakrát přečíst. Navíc jsem se k němu již nevracel, jen ke komentářům.
Jméno mi něco říká, ale Gottland neznám. Možná se na to podívám.
A pokud jde o generační rozdíl, osobně tipuji že mezi námi až tak velký věkový rozdíl nebude. Ačkoli některé studie uvádějí, že generační rozdíly nastupují již v odstupu pěti let. A já navíc patřím spíše do předminulého století(nejméně), v tomto věku jsem se ocitl spíše nedopatřením. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67698.91
ETH 3266.83
USDT 1.00
SBD 2.64