BTS -> CZK or EUR but which exchange?

in #cesky7 years ago

I need to pay back a friend and I have a few BEYONDBITs which I guess can only be exchanged on Bitshares and I presume into BTS.

But do I need to exchange over BTC to get fiat?

I guess my best bet is BEYONDBIT->BTS->BTC->CZK (or EUR) or even better BEYONDBIT->BTS->CZK or EUR but I don't know if there is an exchange which will give me fiat for BTS, anyone?

Arbolet asks 1% I do not know if it's cheap, they state that they are cheap, but I still do not know much about them. What they write about themselves I quite like but transfers via BTC will probably be quite expensive, I was told.

Arbolet

Potřebuji vrátit koruny které jsem si pujčil. Mám dost BEYONDBITS ale otázka je zda musím směnit přes BTC abych dostal koruny?

Myslím, že logické je BEYONDBIT-> BTS-> BTC-> CZK (nebo EUR) nebo ještě lepší BEYONDBIT-> BTS-> CZK (nebo EUR), ale nevím, jestli existuje směnárna která mi dá koruny za BTS?

Arbolet si učtuje 1% nevím zda to je výhodné, píšou že ano ale já je zatím moc neznám. Co o sobě píšou se mi dost líbí ale převody přes BTC budou asi dost drahé, mi bylo povězeno.

Sort:  

Nevím jestli máš na Arboletu účet. Jestli ano, zajdi do fóra, vlákno členská směna. Zde si jednotlivý členové mezi sebou domlouvají směny. Buď fiat hotovostní za stejnou sumu na arbu a nebo si fiaty smění převodem ve Fio. Osobně jsem dělal obě dvě možnosti. Ve vlákně je větší poptávka, že chtějí do arba vkládat než vybírat. Neúspěch téměř vyloučen.
Jediné co ti zbude k vyřešení je BEYONDBIT převést na BTC.

Zrovna jsem tam učet vytvořil a čtu FAQ. Ovšem nemám zatím bankovní účet v ČR. Tedy technicky mám ale vedu spor s mBank o půjce, byl jsem tak drzý že jsem se ptal odkud mi ty platební prostředky půjčili. Už je to více než dva roky a žadná správná odpověd nepřišla až to nedávno poslali na soud. Tam jsem jím důkazy poslal tak jsem zvědav co řeknou hehe :P

Arbolet pracuje ovšem jenom s Bitcoinem nebo? A učet v CZK tam je jen virtualní, platební kartu ti tam asi nedají že?

Jediné co ti zbude k vyřešení je BEYONDBIT převést na BTC.

No právě, a pokud vím tak vůbec za BTC transakce se dost platilo! Podívám se kdyžtak na Bitshares protože BEYONDBIT je vnitřní měna BitShares, ta se dá vygenorovat a taky mám svůj vlastní měnu. Hádej jaké ,)

Vítej v českém start-upu, kde to jde bez bank.

Na posled jsem platil za transakci 0,0003. A do pár minut dorazilo. A bonus na konec. Arbolet ti při platbě cvakne fee 0.0002BTC

Ano v účet v CZ je jen ochrana kvůli volatilitě. Jediný možný způsob vložení je BTC. Nebo členská směna - převod mezi arbo účty.
Osobně odzkoušený člen je "milionovy kluk", je z Prahy. Jediný kontakt, který mám je na discortu (stejný nick, odkaz také najdeš na fóru).
Otázka taky, jak velkou sumu potřebuješ. Šestimístnou částku budeš muset měnit s více členy, jednotlivec by to asi nedal.

Čau, tak jsem ty BEYONDBIT převedl do BTS a BTS jsem prodal za BTC které jsem poslal do Arboletu. Divil jsem se že nemusím ani kontrolovat email, na to se Arbolet ani nezeptá, husté. Dost se divím že jsem nedudělal nejakou ptákovinu, tedy poslal jsem to rovnou na účet tak uvidíme. Dost mě dostalo to 1% za převod na účet, poslal jsem nějakých 9 táců a 90 kaček mi příjde dost, ovšem lepší než platit daně!

Díky, a ten milionový kluk je zná Steemit? Umí česká komunita tady na Steemit dobře AJ? Budu mluvit na Whaletank dnes od 16:00 tak se přidejte, jsou to supr lidi.

Někteří ano. Osobně mezi angličtináře nepatřím. Ještě tak text si dokážu přeložit.

1% je v tuto chvíli nejnižší na trhu. EasyCoin či obchodníci na localbitcoins by si za takou sumu stáhli minimálně 500kč.
U Arboletu si zakládají na anonymitě. Nikdy se tě na jméno ptát nebudou.
A o čem budeš mluvit? Klidně to napiš jako pozvánku. Tady v komentu se to ztratí.

1% je v tuto chvíli nejnižší na trhu. EasyCoin či obchodníci na localbitcoins by si za takou sumu stáhli minimálně 500kč.

Tvl! Tak to je dost, diky za cennou informaci!

Podivej se na @officialfuzzy RSVP staci si nainstalovat Mumble, je tam i navod. Mluvil jsem o klinicke testy (clicinal trials) na blockchainu, v AJ. Vsetsko bude v AJ bohuzel :-)

no tady máš přehled směnárem a k čemu se to BTS dá směnit:
https://coinmarketcap.com/currencies/bitshares/#markets

No super OpenLedger DEX BTS/EUR ale tam je (asi) povinná registrace jsem slyšel. Díky!

je to decentralizovanej exchange tak pochybuju že tam verifikace bude... spíš bude malá likvidita

Ahoj, tak jsem to nakonec poslal do Arboletu přes BTC které jsem koupil v BitShares. BitShares je teda velmi rychlý s nakupem a prodejem! Akorát se vůbec nevyznám v cenách tak doufám že jsem toho moc neprodělal.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60794.44
ETH 2623.30
USDT 1.00
SBD 2.62