Sort:  

...a abysme byli silnější, potřebujeme čas.

Čas, aktivitu, trochu té štěstěny a dvě stě aktivních česky píšících autorů :)

Ne, naprosto upřímně musím říct, že jsem na těch cirka dvacet našinců, kteří se tu aktivně angažují, hrdý. A většinu z nich rád čtu. A mám pocit, že energie, kterou do české komunity vkládám, má smysl.

Přesně. Také jsem si všiml, že curation rewards , které tady češi získavají rapidně stouply. Ještě před měsícem se to pohybovalo maximálně k 0,11 SBD , ted je to už 20+, jen tak dál.

To je kombinace více faktorů, ale samozřejmě za to může hlavně rostoucí Steem Power. Je super, že je tu jádro, které funguje. A to, že držíme při sobě, pomůže každému dalšímu Čechovi, který se přidá. Tohle je nedocenitelné.

Mimochodem nárůst o 100%? Nechci se chlubit, ale kdo z vás to má? ;)

Spíš než vyšší Steem Power si myslím , že za to může rozšíření české komunity zde na Steemitu. Samozřejmě za to může také nárust followerů, tzn. více lidí tu tvorbu vidí na své úvodní obrazovce...

No třeba u tebe jsem si všiml, že ti to roste čím dál víc. Samozřejmě... Jsou zde i ti kteří to "fušují", ti to mají stále dost slabé, protože vlastně komunitě nic nenabízí. Pak jsou tu třeba ti, kteří dělají fakt kvalitní tvorbu, za kterou by si zasloužili mnohonásobně vyšší reward. Bohužel tomu tak není, což mě dost mrzí.

Občas si svedu nahnat hlasy i mimo komunitu, ale je to trochu štěstí a trochu podlézavého úsilí :)

Komunita jako taková byla na vrcholu asi dva týdny zpátky, pokud jde o počet členů. Spousta lidí pak zjistila, že Steemit po nich vyžaduje jisté úsilí, a vzdala to. Je to jejich škoda. To úsilí by se jim mohlo násobně vrátit, pokud se vše podaří. A já věřím že ano.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62881.38
ETH 2449.40
USDT 1.00
SBD 2.62