Nejlepší jídlo široko daleko

in #cesky7 years ago

Přečetl jsem si všechny ty chytré články od kolegy z arboletu @godfish a bohužel na rozdíl od něho nejsem takovej pisálek. Ale určitě je pravda že se má psát tak, aby to nás samotné zajímalo. Pro sebe a pro ostatní. Jestli jste ty návody ještě nečetli tak je určitě přečtěte, stojí za to.

Já neumím tak dobře psát, ale zato rád dobře jím. A tak vám věem chci doporučit mexickou restauraci, kde jsme byli s přítelkyní a bylo to tam opravdu moc dobrý. Jmenuje se El Pueblo Mexicana Steak House a když tam jako já půjdete takhle na voucher tak to máte skoro zadarmo. Já nevím jak vy, ale já prostě miluju fajitas a tam je mají úplně fantastický.

No a když jsme u toho, jak vnímáte tyhlety slevomaty? já bych si na ně třeba zboží nekoupil, asi to většinou budou pěkný šunty nekvalitní, ale takhle jídlo, to se dá. A když koukáte na hodnotící hvězdičky od ostatních tak tam můžete koupit super vouchery.

To je můj první článek, tak snad se líbí! Čechům na Steemit zdar! A arboletu zvlášť!

Sort:  

Ahoj, blahopřeju k prvnímu článku. Slevomaty moc nevyužívám, jen párkrát jsem koupil voucher do restaurace a jednou ke kadeřníkovi. Pokaždé o.k.

Souhlasím, myslím, že je většinou používají firmy, které mají nějaké problémy. Asi to má smysl na hotely mimo sezonu, kdy jdou s cenou dolů, aby se uživily, a třeba i na ty restaurace.

Na první nástřel dobrý časem to získá patinu :-)

Congratulations @nikdo! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

dobrý!! už tě sleduju a čekám na další článeček ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66871.77
ETH 3512.06
USDT 1.00
SBD 3.14