Muzzugův Knižní deník

in #cesky7 years ago

Celou dobu co jsem na Steemitu se snažím vymyslet o čem vlastně psát. Takže už skoro měsíc přidávám svůj #songoftheday, ale jinak prakticky nic. A asi je nejvyšší čas to trochu změnit a začít trochu víc publikovat.

V poslední době jsem začal zase trochu víc číst - trochu víc znamená, že čtu tak 2 knížky za měsíc. Jo, kde jsou ty časy, kdy jsem četl každý den a knížka za 2 dny nebyl problém. =) K tomu už se v dnešní době asi nedostanu, ale i tak teď čtu o dost víc, než v předchozích letech (během loňského roku jsem, jestli se nepletu, přečetl asi 7 knih celkem, což mi přijde hrozně málo. No, a když už ty knížky čtu, tak bych se s vámi mohl i podělit o to, co mi daly, co si o nich myslím, a tak, že? Kdysi dávno jsem to chtěl provozovat na vlastním blogu, ale když už máme ten Steemit, tak proč ho nevyužít, že ano. ;)

Takže teď ode mně můžete čekat i knižní zápisky. Nebudou tak pravidelné, jako je #songoftheday, nebudu psát jenom o knižních novinkách, které se mi dostanou do ruky (spíš teď pokukuju po starších kouscích), ale budou. =) Vycházet budou pod #kniznidenik, a budu jenom rád, když se pod tento hashtag připojíte i vy s tím, co čtete. Určitě by bylo zajímavé sledovat, co si naše Steemití komunita (bože, to je divný výraz) myslí i nějaké konkrétní knize. ;)

Tak, to by bylo. A já sepisovat poznatky o první knížce, kterou jsem dneska dočetl. =)

Img source: Flickr

Sort:  

Super! Tesim se na zapisky!

Díky. První momentálně zpracovávám. =D Stay tuned! Vyjde brzo. ;)

Dobrý nápad, určitě je lepší tu něco psát než sdílet písničky ;)

To víš, člověk musí nejdřív přijít na to, co chce sdílet. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64385.10
ETH 3209.83
USDT 1.00
SBD 2.49