SIGNÁLY - Moje Zkušenosti a Doporučení

in #cesky6 years ago (edited)

Jestli zvyšujete svoje Bitcoinové portfólio určitě jste slyšeli o signálech různých skupin, které jsou placené nebo zdarma. Nějaké jsem vyzkoušel a chci se s vámi podělit o moje zkušenosti, aby jste v případě zájmu věděli do jakých skupin má cenu vstupovat.

Možná si říkáte, že na to nemáte čas, sedět u počítače a čekat na signál...To ani já ne :) Stačí vám aplikace od Binance a Telegram v mobilu a můžete obchodovat i v práci.
hr4lhxxx_400x400.png

Když jsem začal tenhle prosinec se signály, udělal jsem velkou chybu a nezajistil si obchody stoplossem...Nevěřil jsem, že by mohli altcoiny oproti Bitcoinu spadnout, tak jak spadly a to skoro přes noc. Proto i přes dobré signály jsem se propadl a cca 70% portfólia mám v mínuse a čekám..pomalu se to naštěstí rovná.

1️⃣Máte-li menší portfólio a nevyplatí se vám platit ještě za signály, nejlepší volbou za mě jsou:
Snímek obrazovky (13).png

  • SIGNÁLY NA DENNÍ BÁZI
    Denně posíláme 1-6 signálů, vše záleží na momentální situaci na trhu.
  • TELEGRAM SKUPINA
    Naše Signály chodí na TELEGRAM (free aplikace na Androind, IOS, Windows. Linux)
  • INFORMACE A NOVINKY
    Se všemi členy kteří jsou snámi sdílíme hodnotné informace a novinky.
  • FB SKUPINA
    FB skupina kde budou všichni obchodníci.

Fungují už dva týdny na dobrovolný příspěvek...Momentálně je používám taky a jsem spokojen!
Odkaz zde nebo klikni na obrázek

2️⃣Pokud máte hodnotné portfólio a nebude vás bolet zaplatit si za kvalitu, nejlepší možností za mě jsou určitě:
logo_crypto_zlata-768x829.png

Zkušenost s nimi mám 3 měsíce přesně a můžu říct, že vědí co dělají a dělají to kvalitně. Celkově vás informují o všem co potřebujete vědět a mají velký tým lidí od traderů po zpravodaje. V průměru nevychází cca 1,5 obchodu z 10ti.

U CryptoKingdom lze koupit i členství na:

  • Signály
  • ASP (aktivní strategická podpora)
  • ICO rozbory
  • LIVE TRADING
  • TĚŽENÍ

Momentálně čekám až budu mít svoje Bitcoiny zpátky a kupuju členství...Pokud budete nakupovat, budu rád když to provedete přes můj odkaz, dostanu 10% z vaši objednávky.
Odkaz zde nebo klikni na obrázek
@cleverbot
@banjo

Sort:  

What are you saying? I didn't get that. What are you telling about horses?

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Dobrý nábor...

Díky za info.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97