Sort:  

Není zač, jsem rád, když to někomu pomůže :)

Jen ted proste nevim jestli mam psat v polstine, cestine nebo anglictine ;) Ted trochu hledam ten spravny smer. Asi cestina mne nejvic laka a taky si myslim, ze ceska komunita tady pro mne je velmi sympaticka, jen psani v cestine pro mne je docela tezke... tak proste uvidim...

Angličtina je nutná jen pro ten travelfeed, jinak piš klidně dál česky. Jsem rád, že se ti v naší komunitě líbí :) Předpokládám, že ta polská je asi mnohem větší a není tam taková "rodinná" atmosféra, že?

To mas pravdu, ze polska skupina je docela velka, tak tezko tam najit svoje misto, a fakt chybi ta "rodinna" atmosfera ;) ale pro mne je jednodussi psat v polstine, jinak bych psala vic cesky... Mam uz neco pripravene v cestine, a taky napad na novy prispevek, tak uvidim :)

Určitě nejsem z české komunity sám, kdo se na něj už teď těší ;) Tak s chutí do toho!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60736.77
ETH 2370.72
USDT 1.00
SBD 2.63