You are viewing a single comment's thread from:

RE: SBD a vnitřní trh

in #cesky5 years ago

Fascinuje mě připravenost a přehled Tvých článků. Neplánuju se dostat na Tvoji úroveň , ale přesto bych se rád dostal alespoň do obrazu.Takže pokud by byl někdo z Brna , kdo by u piva bo drinku občas pokecal na podobný téma , bylo by fajn :-)

Sort:  

No jo to máš tak první btc jsem dostal v roce 2011 a od té doby je to můj docela velkej koníček, včetně provozování nodu a vůbec používání krypta na placení a tak, takže by bylo smutný kdyby do toho trochu neviděl. A druhá věc je že mě můj mozek nikdy nenechá napokoji, když něčemu nerozumím a nutí mě o tom přemýšlet :D takže přemýšlím jak se dá :)
Co se týče krypta a brna tak nevím, jen vím že třeba majitel tamějšího subway má rát krypto a bere krypto už spoustu let za své bagety a je tam pár kaváren které berou taky btc...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58672.01
ETH 2437.73
USDT 1.00
SBD 2.44