Any activity?

in #cesky5 years ago

Hi, everybody.
In my profession (I have a pub) I really do a lot of steps. I do a few km. And I really can't have a phone in my hand and shake it. Otherwise it's not working. And in my hands I carry beer and other stuff. in the woods on a walk with a son. Other pedometers and the like showed me once as much as Actifit.
And when I was "shaking" a lot of steps and wanted to save it after work (about 0.30 hours) so what do you think ??? I was unlucky.
So inconsistent feelings for me.
Otherwise I wish everyone a nice day :-)

Nějaká aktivita ?
Ahoj vespolek.
V mém povolání ( mám hospodu) opravdu udělám hodně kroků.I několik km. A vážně nemůžu mít telefon v ruce a třepat s ním.Jinak to totiž nefunguje.A v rukách nosím pivo a ostatní věci.A že to nefunguje jsem si ověřil včera v lese na procházce se synem.Ostatní krokoměry a podobně mě ukazovali jednou tolik jak Actifit. I moje počítání kroků to potvrdilo.
A když už jsem za ten den "natřepal" nějaké to množství kroků a chtěl to po práci uložit ( cca 0,30 hodin) tak co myslíte ??? měl jsem smůlu.
Takže za mě rozporuplné pocity....
Jinak všem přeji pěkný den :-)

Sort:  

Vše, co actifitu vím, jsem popsal na wiki (odkaz máš). Neříkám, že to je světoborná aplikace, ale skoro každému nějak funguje (je to vidět na počtu postů na toto téma). Možná by to chtělo pohrát si s nastavením mobilu a udělení práv pro aplikace.

Já vím , už jsem to nechtěl řešit.Byla to taková slabá chvilka :-)Odkaz od Tebe mám , zkusím ho časem trochu nastudovat :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62033.06
ETH 3004.78
USDT 1.00
SBD 2.48