You are viewing a single comment's thread from:

RE: Insatiable - Seriál co mě fakt rosekal

in #cesky6 years ago
letošní seriálové prázdniny

Hmm rozmyslam co tym myslis..cez leto sa meni televizny program, ktory rata s tym, ze skolopovinni maju prazdniny? Ja som fakt klasicku telku nepozeral uz roky rokuce, tak vlastne nemam vobec prehlad.

Sort:  

no to je jednoduchý :) já taky televizi nesleduju, ale bavěj mě scifi seriály... no a převážně to jsou americký seriály.. a v americe seriály maj svoje pravidla počet dílů a kdy se vysílaj..
máš ty co maj 10-12 dílů a ty můžou bejt podzimní nebo jarní a nebo letní
pak jsou ty co maj 20-24 to jsou ty co běžej od podzimu do léta...
takže letošní seriálové prázniny znamená že o prazdninách chodí jiné seriály než celý rok :)
Já je většinou dívám druhej den co jdou v noci v americe pač pátnácminut od odvisílání v americe jsou na torentech... :)
stačí tohle vysvětlení?

haha viac nez dost :D

jo ještě napadlo, kdyby náhodou tě seriály bavili tak já na to používám web https://www.edna.cz
Když tam máš účet tak si svoje oblíbený seriály přidáš do bendy a pak víš kdy a v kolik poběží další díl plus samo sebou sou tam titulky většinou, ale musím říct že letost odstranily linky na anglické titulky což mě dost mrzí takhle ty en titule musí hledat porůznu...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65551.56
ETH 2659.92
USDT 1.00
SBD 2.89