Sort:  

Pokud možno jen nick, viz poslední hlasování: https://busy.org/@godfish/hlasujte-tentokrat-uz-od-nedelniho-poledne

Komentovat můžeš tady.

Btw keby sa ti chcelo, ja by som si uzil tvoje hodnotenie postavene aj na tvojej nie 100% vedomosti o slovencine

Posted using Partiko Android

Ok, zítra ti ho napíšu. Z logiky věci ovšem vynechám gramatiku a stylistiku.

Hah, popravde ma docela zaujimala praveze ta stylistika :D Bo vlastne ani neviem, ako zneju tie texty ludom z opacnej strany :D Inak som celkom prekvapeny, ze je pre teba CZ a SK jazyk taky rozdiel...ja to beriem fakt ako tu istu vec :D

Tak si na to najdi nějakého slovenského pisálka. Nemám problém přečíst slovenský text, ale ty drobné nuance, které mě v češtině praští do oka, mi ve slovenštině prostě nutně unikají. A právě o tom je stylistika ;)

Pravda..@zzuzza ako pisem? :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63578.99
ETH 2611.82
USDT 1.00
SBD 2.85