Ako zenaty moslim, homosexualny latino a bezny stredoeuropan oslavili svoje priatelstvo v Barcelone

in #cesky6 years ago (edited)

addtext_com_MTg1MjIyMTc2NjE.jpg

Tento post je o stretnuti sa s mojimi dvoma najlepsimi kamosmi z Pakistanu 18 mesiacov po tom, co sme sa v na konci 2014 museli v Islamabade rozlucit na konci nasich stazi.

Helou! Soo today I'm going to take a break from talking about Pakistan since I feel it might get boring. Instead of that, I'm going to tell you about 1st of three reunions I had with 2 best friend's I've made in Pakistan.

Ucinkujuci

:

Meno
Hussam
Borja
Martin
Narodnost
Oman
Spanielsko
Slovensko
Nabozenstvo
Moslim
Ateista
Ateista
Sexualna orientacia
Heterosexual
Homosexual
Heterosexual
Status
Ozeneny
Single
Single
Student
Chemicke inzinierstvo
Architektura
Informatika
Hobbies
Svadobne fotografie
Parties, aktivizmus
Sport

Dufam, ze ste pochopili, ze taubulka sluzi na to, aby poukazala, ze sme vsetci traja brutaaaalne odlisny ludia. Co sa tyka travenia nasho volneho casu, nie je medzi nasimi Venovymi diagrammi skoro ziadne prekrytie. A napriek tomu existuje malo veci, ktore by som robil radsej ako travil cas s tymito dvoma..

Historia stretnuti

Ked sme sa lucili, vedel som, ze sa znova stretneme. Netusil som vsak, ze to bude hned 3x za najblizsie dva roky! :D Doteraz sme sa stretli na tychto miesatach:

  • Barcelona, Spain - sli sme navstivit Borhu
  • London, UK - ked sa Borja prestahoval do UK, siel som ho pozriet
  • Muscat, Oman - stravili sme tyzden u Hussame doma

Presne tak, mate pravdu! Nie je tam ani Slovensko a ani Innsbruck...zcasti aj kvoli tomu, ze ja sa vzdy rad niekam vyberiem ale kazdopadne dalsie stretnutie je stopro u mna! Nikam ma uz ani nehne!

BARCELONA


Stretli sme sa na predlzeny vikend - piatok, sobota, nedela. Plan bol:

  • Pozriet si mesto
  • Party
  • Zapas FC Barcelona

Tak podme na to!

Barca

Boze jak ja len to mesto zboznujem! S rukou na srdci mozem povedat, ze osobne sa mi to mesto pacilo najviac zo vsetkych, ktore som kedy navstivil.. Neviem presne preco, no proste medzi mnou a Barcelonou preskocila iskra ;)

Super bolo, ze Borha nam vedel porozpravat kopu zaujimavosti o Gaudim atd, kedze studuje architekturu. Vsetko sme pochodili peso a metro sme vyuzili fakt len 2-3 krat. Hussam cely cas vyplakaval, ze ho bolia nohy, no nakoniec to vzdal :D Ked sme sa dostali ku Sagrade Familii, ostali sme vsetci bez slov. Aj Borha, ktory ju uz videl viackrat...Je to fakt brutalna budova!


Po sagrade sme pokracovali dalej a tmolili sme sa okolitimi ulickami a navstivili muzeum FC Barcelona a videli aj tu slavnu Gaudiho budovu, kde balkony vyzeraju ako skrabosky.

Cele mesto ma totalne umelecky nadych. Kazde jedno malicke namestie ma v strede nejaku sochu, alebo proste nieco zaujimave. Dost casto je to ale umenie moderne, coz bol napr oproti Rimu obrovsky rozdiel.

Po tom, co sme boli vybaveny s centrom mesta nas Borha zobral na nejaku vyhliadku nad mestom. Bolo to tam aaaaabsolutne brutalne. A taktier tam bolo aaaabsolutne vela ludi :D Pozreli sme si odtial zapad slnka a zacali popijat s ludmi naokolo. Anyway we watched the sunset there and started drinking some booze with people around.

3 lasky :D

Panorama 1

Panorama 2

Pekelna night

Po zapade slnka sme sa pomaly zobrali naspat na apartmant a po ceste kupili dalsi alkohol. Plan bol totalne sa ozrat :) S Borhom sme o tom basnili cele 3 mesiace v Pakistane, kedze tam sme nezohnali ani pivo. Na druhej strane Hussam ako moslim nepije alkohol vobec. Verim, ze to bola pre neho dost narocna noc, ale popravde mam pocit, ze by si to kludne zopakoval. Pozrite na obrazky :)


Parili sme celu noc a na apartman sme prisli o 7mej rano. Prichod si samozrejme nepamatam :P


"Hey Borha, tancuj so mnnou! Spinavo! Tancuj so mnou akoby som bol tvoj chalan na dnesnu noc!!"


POKIAL LEN SCROLLUJETE, PRECITAJTE SI ASPON TOTO!

Hussam s nami paril celu noc, my ozrati tak, ze viac to ani nejde a on cely cas na cole. Osobne si fakt neviem predstavit byt na hentakej party triezvy. Strasne sa mi ale paci, ze napriek tomu, ze to zrovna nejde ruka v ruke s jeho nabozenstsvom, respektoval moju a Borhovu "potrebu" sa spolu naliat :D. To je presne to, ako by mali rozdielne kultury a nabozenstva spolunazyvat. My sme sa zasa prispisobovali o rok neskor v Omane.
WhatsApp Image 2017-05-31 at 14.33.55.jpeg

Hangover cure

Na druhy den rano sme sa zobudili aaabsolutne zniceni o druhej poobede. Nejako sme sa nakoniec obliekli a vybrali von na polievku a prechadzku. Cerstvy vzduch nam brutalne pomohol. So zvyskovym alkoholom v krvi bola Barca este krajsia nez predchadzajuci den.

Nic nezazenie opicu lepsie ako prechadza po Barcelone v cerstvy januarovy den.

Fotili sme spolocne fotky ked tu zrazu...

Borha dostal zasah :D

Brutalne sa mi pacil patriotizmus Katalancanov. Vysiace vlajky z okien a na balkonoch je len jeden z mnoho sposobov ako vyjadruju svoj odpor voci Madridu.

Ako by som mohol tychto dvoch nelubit??

Kym ja a Borha sme sa trapili so strasnou opicou, Hussam si uzival najlepsi den svojho zivota :D

Rokfort (Bradavice)?

Ok, toto som musel googlit, lebo viem, ze po cesky mate nejake divne meno. Bradavice :DOhhh to jako vazne? Niesu bradavice to, co sa robi na nohach zo spodu, ked sa clovek dobre neumyje na plavarni?
(alebo v jiu jitsu gyme :/) ? Kazdopadne, pocas tmolenia sa po Barce sme narazili na paradnu staru farmaceuticku fakultu. Ja som nikdy nemal take stastie, studovat v podobnom "historickom" campuse. Ma to ale nieco do seba. Cely cas mi to vsak nieco pripominalo ale nebol som si isty co. No potom mi to zrazu trklo.! Ved to su predsa Bradavice z Harryho Pottera!

Ked toto niesu Bradavice, tak co potom? :D

Hrozne ma sklamalo, ze si clovek tie pomarance nemoze len tak odtrhnut a zjest. Su totizto niecom sprejovane aby chutili trpko a tym sa zamedzilo, ze ich ludia pozbieraju :D

FC Barcelona vs. Espanyol Barcelona

Nakoniec sa konecne zacalo zotmievat. A s tym sa zacala blizit aj vec, ktoru som mal uz roky na mojom to-do liste. Pozriet si nazivo zapas Barcelony na Nou Campe! Mali sme brutal stastie, ze hrali v ten vikend doma + to bol zapas Copa del Rey a nie La Liga, cize listky boli ooomnoo lacnejsie. Wooohoo!

DSC_0088.JPG

Boli sme tak nedockavi, ze sme prisli dve hodiny dopredu :DD

Stadion bol neuveritelny!!

Prestavka!

Blaugrana al vent, un crit valent, tenim un nom el sap tothom: Barca, Barca , BAARCA!

Hussam, toto fakt nemyslis vazne!😂😂😂

Podme nachvilu naspat do Pakistanu. Hussam so sebou vzdy vsade nosil balicek tradicnych cipsov z Omanu a fotil ich v roznych destinaciach. Hocijaky vylet, muzeum, jazero, hocco, proste odvsadial ma jednu foto jeho cipsov. Naspat ku Barcelone. Tak tam teda sedim a napato sledujem dalsi utok Barcy, ked v perifernom videni zbanam, ze Hussam nieco drzi a foti to. Rychlo nanho mrknem, ze co sa deje a zrazu vybuchnem smiechom 😂 😂. On zasa foti svoje cipsy!!!


2014 vs. 2016 :D

Dufam, ze ste si uzili citanie postu tak ako ja pisanie. Cely cas som sa pri pisani usmieval :) Naozaj naozaj zboznujem tych dvoch. A Barcelonu tiez!

Pokial ste necitali cely post, skuste precitat aspon zvyraznenu pointu v strede :)

Dik za precitanie!
Martin


Transparent-Discord-Travel.png

Sort:  

Congratulations, Your Post Has Been Added To The Steemit Worldmap!
Author link: http://steemitworldmap.com?author=matkodurko
Post link: http://steemitworldmap.com?post=ako-zenaty-moslim-homosexualny-latino-a-bezny-stredoeuropan-oslavili-svoje-priatelstvo-v-barcelone


Want to have your post on the map too?

  • Go to Steemitworldmap
  • Click the code slider at the bottom
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post
  • Congrats, your post is now on the map!

Googlil jsi správně. Jak název z Harryho, tak tyto výrůstky na kůži nazýváme stejně. Na spodní části nohou ještě můžou být kuří. Jmenuje se to podle podobnosti se slepičím okem. :D

Viem :/ kedze sa mi pred tyzdnom jedno na nohe spravilo (asi som to chytil v gyme), tak mam momentale o bradaviciach a kurich okach dost nagooglene :/ :D to moje som identifikoval ako kurie oko.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65178.97
ETH 3261.27
USDT 1.00
SBD 2.68