4 dni Pražákom

in #cesky6 years ago

Po vyše dvoch mesiacoch pridávam nejaký príspevok. Aj to preto, lebo sedím vo vlaku. Nebyť cesty vlakom, tak dnes by som tiež nič nenapísal. Proste posledné vyše dva mesiace nemám vôbec čas na to. Prerábame veľa vecí okolo domu, veľa vecí sme prerábali v hasičskej zbrojnici, tréningy, víkendy zabité súťažami. No furt sa niečo nájde. A tak keď sa nájde trocha času, tak robím iné veci. No Steemit stíham aspoň čítať. A to vždy pred spaním v posteli na tablete alebo niekedy počas dňa aj, keď sa nájde chvíľa času navyše. No od septembra by sa to mohlo zlepšiť.

Aktuálne sedíme vo vlaku s mojou drahou. Ona si číta knihu a ja si tu píšem a čakám, kým príde káva. Celé leto sme nikde neboli na dovolenke a tak sme sa aspoň vybrali na krátky výlet na 4 dni. Kam ideme? Ideme do Prahy. A keďže mnoho z vás je práve odtiaľ, tak by ste mohli dať nejaké tipy, kam ísť, čo vidieť, ako sa prepravovať, kde zájsť na pivo, na jedlo a tak. Lebo som len veľmi narýchlo pozeral nejaké tipy na internete, že čo všetko vidieť. Inokedy sa pripravujem na výlety lepšie a všetko nejak plánujem. Takže zatiaľ čo chceme je klasika. Námestie, hrad, Karlov most, Petřín, orloj,...Rád by som nejakú krčmičku navštívil, nejaké jedlo dobré si dal. Len tak narýchlo som ešte videl nejakú krčmu U hrocha, ľudia písali, že tam Plzeň chutí najlepšie. Poznáte to?

Tak ak vám niečo ešte napadne, tak môžte napísať. Aj tak vlastne bohvie ako toto postíhame. No však uvidíme.

Sort:  

Na Plzeň nechoď, nestojí za to. Zastav se třeba ve Zlých časech: http://zlycasy.eu/ ;)

@Godfish má svatou pravdu. Ve Zlých časech mají skutečně pivo, skutečné pivo. Ještě se najde pár dalších dobrých hospůdek, ale člověk musí hledat. Zde je vše na jednom místě. ;)

Bol som a pochvalujem si. Díky. :)

Jsem rád, že se líbilo a chutnalo. Nemít však mezi známými a kamarády ostřílené pivaře, Zlé časy bych nejspíše vůbec neznal.

Tak dnes sme sa tam zastavili, ale vyskúšal som ja len jedno a frajerka jedno. Musím uznať, že mi veľmi chutili. No problém bol s výberom. Dosť veľa toho a potom si neviem vybrať. :D A čo sa týka prostredia, tak presne to, čo ja mám rád. Takže dik za tip. :)

Výběr je rozmanitý a znamenitý. Na jednu návštěvu nelze ochutnat vše, ale přeci ještě z Prahy neodjíždíte a nejste tam naposledy. ;)

Hah, ja by som sa isto siel pozriet do Paralelni Polis..taka kaviaren, kde sa da platit cryptom (vraj, sam som tam este nebol). Pocuvam ale obcas od od jej zakladatela jeho podcast a spominal to tam.

Zabavte sa aj s drahou :)

jj paralelní polis je super a z letný je to tramvají kousek

No trochu to poznám a pozerám, že nie je to až tak ďaleko od hotela, ale zatiaľ máme naplánované trasy na iný smer. A aj tak by som radšej neplatil kryptom, to málo čo mám. ;) A díky. :)

Navštiv Zličín a pak šup na Plzeň :-D
Dělám si srandu. Praha je krásná. Pražané ti jistě rádi poradí.
Ale Prazdroj nejlíp chutí v Plzni, v pivovaře přímo ze sudu ;-)
Vítej zpátky ;-)

Do Paralelní Polis bych se taky rád někdy podíval, když jsem se tam chystal naposled, měli zavřeno.

No do Plzne sme mali tiež odskočiť, keď sme už tu boli. No nevyšlo to nakoniec. Ale aspoň tú Plzeň sme si dali. :) Škoda, že zajtra počasie má byť horšie.

Tak alespoň tu tekoucí jste ochutnali:-) Snad vám nebude moc pršet ;-)

Marek, užite si výlet.. Moja milovaná Praha je celá krásna a úžasná!
No 4 dni sú celkom dosť - to stíhate aj v okolí Karlštejn, Lom Amerika, Vyhlídku Máj a tak..

No v centre sme boli v podstate asi 2 a pol dňa, tak sme stihli asi len ten základ. To okolie ako píšeš som už kedysi pozeral. No budem to musieť spojiť zas s nejakým iným výletom niekedy. Napr. cestou niekedy do Plzne. :)

No když už budete na tom kalově mostě tak za rohem zajdi na pivo sem jejich jedenáctka jeskvostná (teda mě chutná) https://en.mapy.cz/s/2ZVPt
jinak je to taková prazvláštní krčma a jidlo je takovej průměr takže na jidlo bych zašel třeba sem: https://en.mapy.cz/s/2ZVVx

No je to ho hodně ale tak mě napadly tyhle dvě věci :) tak si to užij

Zajtra v tých končinách sa budeme pohybovať, tak uvidíme kde nás zavedie. Spravil som si screenshoty toho čo si poslal. A díky. :)

Tak vo štvrtok, keď sme sa naobedovali, tak sme tam skočili na jedno. Mali len dvanástku vtedy a trinástku tmavú. Dali sme si svetlú dvanástku a pochvaľujem si. Len nezvyk, že to bolo 0,4 l. :D

tak to sem rád že ti chutnala :) jj maj tam čtyřky a nepůlytri a vrchní je divnej :)

Můj učitel angličtiny říkával:"Nevím, za jak dlouho se naučíte anglicky. Já se učím teprve 40 let!" Nevím, co všechno se dá v Praze vidět. I když tu žiju celý život...
Vyraž si časně z rána, když ostatní turisté spinkají. Jdi na Stalina. Možná na Žižkovský vysílač. A rozhlížej se. Potiluj se časně ráno po Františku. Nebo v okolí Anežského kláštera...
Kdybych si chtěl já projít, co je tu zajímavého, rok by mi na to nestačil...

Tak v rámci možností sme pobehali dosť. Aspoň teda ten základ no. Na Žižkovskom vysielači sme ale neboli vnútri, len zdola zvonku.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97