Vypalování do dřeva

in #cesky6 years ago

Neforemný pán...

Toto je prosím pěkně asi rok stará věc, kterou jsem dneska vytáhla ze skříně, kde mám schované nedokončené věci. Musela jsem něco dělat a kreslit se mi nechtělo a pak, chybí mi plátno, které si o víkendu konečně koupím.
Dřevo se k podzimu hodí nejlépe, vypalování jakbysmet. Má to ještě jeden vedlejší "bonus" a sice to, že funguje skvěle na deprese, které vznikají jako důsledek změny ročních období a ještě dalších věcí, které ovšem nejsou na zveřejňování:)
Foceno jak jinak "smártfounem", který nemá nic moc foťák, ale furt lepší než nic :)
Jako ilustrační foto postačí.
Btw. na deprese ještě zabírá poslech vážné hudby, ne že by tu depresi zahnala, ale udělá vám ji příjemnější a kulturnější, pokud ovšem nejste ve stádiu- jdu zalést pod peřinu a nic mě nezajímá a nic mi nedělá dobře.

detail

rozdílu ve velikosti dosáhnete buď rozdílnými hroty, nebo přítlakem...přítlak je časově náročnější

další detail, kde jsem chtěla zaměřit pozornost na jednotlivé vypálené body, dělá to skvělý efekt, a je to příjemné na dotek, mohla bych to přejíždet prsty celý den..já vím, ale co lepšího dělat:)

nutnost, kleště na čištění výměnných nástavců a nástavce, které ve většině nepoužívám, max, tak tři čtyři.

dřevo není sice z nejkvalitnějších, takže si vypalovačka někdy zajede do dřeva jak do másla, někdy mám problém aby ta tečka šla vůbec vidět, ale jak jsem psala, je to skvělý relax a když se pálí dřevo nádherně to voní

obyčká vypalovačka za pár stovek, kterou jsem si omotala, protože po půl hodině už to safra pálí

takto to vypadá z větší dálky, až to bude hotové bude to skoro celé tmavé. Jen pro představu, dnes jsem udělala asi tak 10 těch malých částí v hlavě..cca práce na tři hodiny čistého času pokud člověk chce ať je to fakt stejnoměrné, ovšem chybám se fakt nevyhne:) btw. co se týče pozadí, dodržovala jsem vykreslení dřeva, takže jsem v podstatě obkreslovala

Sort:  

Máš ho moc hezké. Jako malý jsem si hrál takhle s pistolovou pájkou, ale tak pěkně to rozhodně nevypadalo :-)

@maajaanaa, I gave you a vote!
If you follow me, I will also follow you in return!

Nádhera! Túto techniku som ešte nemala možnosť vyskúšať, ale trocha mi to pripomenulo rezbu do lina..

To je moc hezke!!!!

@liltammy, @rosalinde

díky moc.) né že by to nepotěšilo..rozhodně vyzkoušet doporučuju pokud vám nechybí manuální zručnost

Páni. K tomu je potřeba fůra trpělivosti.

no asi ano:) zrovna včera jsem přemýšlela nad tím, že kdyby mi to neříkali lidi okolo asi bych si to ani neuvědomila, vždycky jsme měla za to, že jsem maximalně netrpělivá a tuhle složku jsem vůbec nezapočítávala.) Jen je taky fakt, že trpělivost, kterou mám s tvořením, neumím přenést nikam jinam:D

V tomto by ti možná pomohl @osobnirozvoj. Některé jeho/její texty mne nakopli úplně jiným směrem, než jsem čekal. (za tímto nickem jsou dva lidé)

Zdravím všechny milovníky pálení dřeva. Tato činnost se mi líbila už od školy a od té doby se stala mým koníčkem. Mám dotaz ohledně dřeva, kterým spalujete své roboty. Jeden kamarád mi poradil, ať zkusím vypálit březovou výztuž, říkali, že by se to lépe hodilo k designu. Narazil jsem na webová stránka, kde jsem našel přesně tento materiál a objednal několik desek k vyzkoušení. Zkoušeli jste se spálit právě tímto materiálem?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57326.97
ETH 2428.61
USDT 1.00
SBD 2.32