Téma týdne - Víra

in #cesky6 years ago (edited)

Víra

Tohle je tak úžasné a kontroverzní a třaskavé téma , že mi má naprostá radost a nadšení momentálně nedovoluje utřídit a sklidnit rozbouřený oceán myšlenek. Už teď mi je jasné, že to bude proces, ne-li porod. (ano toto píšu ráno, před prvním kafetem)
Naprosto se ve mně pere kudma půjdu a s které strany zafoukám.( nad tímto přemýšlím zhruba hodinu a piju své první kafe).
...(napsala zhruba po dvou hodinách).Netuším co bych ráda vypíchla a co nechala raději nadále ve tmě.

....(napsala po třech hodinách).Píšu to asi po milionté, neustále opravuji a přepisuji, protože s výsledkem jednoduše spokojená nejsem.

....(po x tém kafi a oříškách) Víra může být buď slepá, anebo časově náročná, alespoň co se vědy týče. Rozhodně jsem přesvědčena o tom, že v této části by semnou masivní část čtenářů nesouhlasila. Ale co už, jde o můj pohled na věc, o moje slova. (tady jsem se nechala trošku unést, přiznávám).

Pro mě osobně je vše o víře. I stokrát uvařený čaj, stejné značky při použití totožného "technologického" postupu. Proč? Protože pakliže uvařím sáčkový čaj tak v tom balení je x sáčků, v každém sáčku je jiná sra.ka, pokud použiju sypaný pak ta směs bude pokaždé jiná a mě nezbude než víra, že i tentokrát si pochutnám. I když víra, u těch čajů spíše předpokládám..Jde o předpoklad, že když to chutnalo minule bude to chutnat i tentokrát. O kvalitě vody ani nemluvě, ono i filtr se opotřebovává. (teď jsem se fakt rozjela).
Je to jak máchat nohy ve vodě....stejné a přece jiné včetně prožitku. Anebo né? Co já vím.
Nejvíce důvěřuji instantním čajům od Turka. Je to instantní a vždy stejné, tam s vírou nemanipuluju, tam prostě vím. Jeden hrnek jako druhý. Svým způsobem je úlevné, když se člověk může na něco spolehnout a nemusí podléhat jen víře nebo předpokladům. U instantního čaje s Turecka mám jistotu, ta jistota je postavená na tom, že vím a mám to odzkoušené ...jenže nastvává problém, skutečně mám jistotu, že je to neustále stejné a dobré? Není to jen moje očekávání, které bude stát na tom jak si co pamatuji?.......
(teď, právě teď jsem se snažila o hloubku)

......tak jo tenhle článek už píšu od rána, mezi tím jsem vypila kýble kávym kýble čaje a vyjedla dvě třetiny oříšků, vzoměla si na to, že neumím vařit a že nejlepe je ve vodě.

Já to pro tentokrát vzdávám a tento článek zakončím tím, že má neutuchající víra v to, že nejsem imbecil je ryzí.

Sort:  

Kazda zmena je neco noveho - prerusuje nase "programovani".

no tak nevím jestli někdo tento článek o víře dokáže překonat :D

no jo :) co už nadělám, vůbec nevím co si o něm myslet..:D

Jj, neutuchající víra, ať ti čaje stále chutnají ;-)

díky:) snad budou

Víš jaká je nejčastější víra v naší republice?

Víra v patnáctého, že tohoto dne dostaneme výplatu. Víra dodavatele, že odběratel zaplatí fakturu včas, než uplyne doba splatnosti. :D

Tak, ale peníze jsou novodobé božstvo, takže svým způsobem je jejich víra v to, že jim zaměstnavatel přepustí trošku té božské "many" na místě. Kdo by s ním nechtěl mít přímý kontakt a ještě v pravidelném termínu.))

Originální přirovnání peníze = božstvo a jak si na to pěstujeme závislost.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61199.00
ETH 2393.68
USDT 1.00
SBD 2.56