You are viewing a single comment's thread from:

RE: Víkend

in #cesky5 years ago

V tomhle ohledu jsem fakticky ( teď použiju slovo, které nemám ráda) “ požehnaná”. Pokud neblbnu já, tak mám veškerou svobodu a čas na to ďělat co mě skutečně baví a má, alespoň pro mě smysl. Jinak co se týče těch rušivých elementů, chci tento týden napsat takový článek, kde by mělo být něco i o tomhle, protože to co se teď děje mi příjde fakt dost, až tak, že jsem nabyla dojmu, že si toho museli všimnout i ostatní, kteří běžně tyhle “ nefyzicky fyzické” věci nevnímají.
Mimoto jsem netušila, že tebe něco odvádí od věcí, práce, kterými žiješ a naplňujou tě. Mám mezery ve “ vzdělání”očividně.)

Sort:  

no jo dělám věci, ale opravdu ty věci co bych chtěl dělat nestíhám a poslední měsíce už je nestíhám skoro vůbec...

To mě mrzí, ale věřím že se to časem upraví a nějak šikovně si to sedne :) FAKT!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67494.12
ETH 3222.64
USDT 1.00
SBD 2.65