Mandala

in #cesky5 years ago

Má včerejší a dnešní práce. Jdu pokračovat. Nemusím dodávat, že finišování bylo opět o nervy;)
Enjoy your meal;D

EE5BF6F4-8493-40A8-A886-1E67F0E9DF90.jpeg

33667B9E-B256-40BB-BABA-0048BCE751D6.jpeg

1A9B2EC6-8679-4560-82CA-C546266A8E27.jpeg

Sort:  

Velice pěkné

Wow! Tohle je fakt parádní

Tak se budu opakovat, děkuji:)

pěkné, akorát jsem myslel, že mandala je právě na uklidnění nervů :D ale tahle vypadá hodně složitě...

to jen složitě asi vypadá;) Nebo jde o úhel pohledu, mě to neustále připadá jednoduché a chci to ještě komplikovat;D asi bych se nemusela tolik hrotit.. taky děkuji

jo, jinak, nejsem sice odborník na mandaly, ale osobně bych si zkusil pohrát s těma barvama, aby to bylo symetrické... :)

Já to chtěla barevně rozbourat, rozhodit, ale jinak ano, mandaly jsou o dokonale symetrii všeho co tam zakomponuješ;).Chtěla jsem ty barvy spíše pocitově než systémově. Já si neustále jedu systémy a tohle mi přišlo jako příjemné spestření;) Pohoda a příjemno s toho jde snad i takhle pro pozorující;D... a když na to tak koukám tak ty barvy se stejně hodně divoce seskupily jakoby do symetrie, ale hodně vzdáleně, prvoplán to nebyl;)

My, co horko těžko nakreslíme čtverec, vyvalujeme oči a otvíráme ústa v němém údivu a obdivu :-)

Ještě ty mi blbni hlavu;) Děkuji.. přemýšlím, že zalezu do nory a vylezu až na zimu, nejsem zvyklá na tolik pochval;D pomalu, ale jistě se ze mě stává rudé jablíčko

Hele že jsi se nechala mnou ovlivnit když jsem to tuhle zmínil že tvoje trhací práce jsou jak budhistická mandala? :)

je to možné, částečně v tom asi budeš mít trochu prsty:)

Hoooodně klobouk dolů ;)

Ó, děkuji převelice;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04