Lidi

in #cesky6 years ago (edited)

Klasika, běžné téma pro mě. Nejpřirozenější poloha. Asi né moc příjemné, ale co já s tím zmůžu.
"Úmění si nevybírá". (i když já bych tomu úmění fakt neříkala)
Teda já to tak vidím, netuším kde je pravda a jestli je pravda vůbec relevantní popis, jestli je to vhodné slovo, přesné slovo, ale na tom asi nesejde. Hlavně, že člověk něco dělá, nějak se vyjadřuje i když to taky není mnohdy třeba.
Jsou to opět obličeje, různé a deformované, bez stresu, bet tlaku, jen se člověk tak nějak vykreslí, odreaguje a opět uteče. Je sám se sebou tam kde to má nejraději. Venku.

Je to deska, je to freestyle a trvalo to hodinu, ale asi by se to nemělo říkat, mělo by se říkat, že to trvalo dlouho, že to byl náročný a namahavý proces. V průběhu jsem byla rozpolcená, vykouřila jsme hodně cigaret, vypila hodně vína , byla jsem v tranzu a byla jsem naprosto pohlcená svou prací a rozhodně jsem nechtěla nikoho vidět. Jsem přece umělěc a nikdo mi nerozumí. Jsem tak rozpolcená a je v tom tolik pocitů... Je to tak nadčasové.

Ne ...je to relax, je to únik a jen se tím sebevyjadřuji. Není to namahavé, je to velmi příjemné.
Ale ano, jsou i obrazy, které jsou náročné, které se nedají vyšvihnout bez emočních krizí a při jejichž tvorbě vnitřně trpíte a umíráte, ale tohle není to dílo. Tyhle díla chodí jen párkrát za život.

Vesměs je to sranda a dobrý antistresový míček a taky se člověk něco naučí..je třeba bejt ninja:DD

Sort:  

Tužku, nebo něco podobného umím(?) použít akorát s pravítkem. Pokud by mé kresby viděl nějaký psycholog, odhadl by mě na dvouleté dítě ;-)

to není na škodu, za tyhle věci se platí obrovské sumy, někdy to zkus na plátno a vydávej to za záměr:D
možná za čas napíšeš, že ta vernisáž v NY byla solidní nuda a že tudy teda fakticky ne .)
a umíš.kdokoliv kdo zvládne udržet tužku v ruce a nějak ji ploužit po papíře prostě umí, jen se to moc hrotí a lidi pak mají strach...děti kreslí nejlépe, nemají zábrany jako my.) musí to mít fazónu, musí to mít smysl...
btw. s pravitkem a tužkou se da parádně kouzlit, jen to chce čas, jen třeba já když mám v ruce pravítko nikdy to není přesné:D

;-). Tohle si nechám jen pro sebe :-D

;-). Stačí ty moje literární pokusy, které vnucuji zde přítomným :-D

nevnucujes je to super:D

díky. asi se začnu červenat ;-)

Congratulations @maajaanaa! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Co děláš se mi líbí. Ale jsem přes slova, ne přes výtvarno, abych mohl Tvá díla erudovaně posoudit.
Měla jsi někdy nějakou výstavu? Živíš se tím, hodláš se tím živit, toužíš po tom se tím živit? Už jsi někdy něco prodala?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60637.64
ETH 2405.36
USDT 1.00
SBD 2.60