A tak

in #cesky5 years ago (edited)

Mě prostě nedělá dobře kreslit konkrétní věci, maximálně tak geometrické tvary nebo organika, jinak marná snaha. Časem mě to začne spolehlivě drásat a dráždit nervy. Jestli se takhle projevují umělci, pak bych si to asi konečně měla přiznat. Jsem umělec.

image.jpg

Sort:  

udělej koláž :)
takovejch teček nazmar by bylo škoda.

btw.jsem měla stejný nád, roztrhat to ještě na menší kousky a mezi tim ještě něco do kontrastu, ale teďkonc nevím jestli ty kusy mám nebo jsou vyhozené;)))

no tak to je opravdu u tebe spíše verze budhistické mandaly :D

No jo musim se podívat na skříň do složky;)

Ja to vidim jako urcitou nespokojenost zevnitr, coz muze byt uplne OK nebo ne.
Ja prave studuji metodu Ing. Hany Blahove - detox. Sama jsem se nechala promerit a ted "jedu". Zatim je to pouze 10 dni, ale uz mam pocit, ze se neco hybe.
Mozna, ze ti to taky pomuze se bez nespokojenosti koncentrovat a mit radost ze zivota. Mej se krasne a ved, ze vsechno bude OK.

Ahoj, kdo vi, ale ulevilo se mi rozhodně;) a rozhodně se nějak zbavuju starých vzorců a zasutých nepotřebných vzpomínek atd... taky se měj bezvadně

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56577.01
ETH 2981.05
USDT 1.00
SBD 2.14