tak jak to se mnou vypadá?steemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago (edited)

udělal jsem si shrnutí jak to se mnou na steemitu vypadá po měsíci a něco od registrace do steemitu.
stav mého sp utěšeně roste díky zvyšujícím se odměnám za články a hraní pokru.
2017-08-23_143326.jpg

mám 58 následovníků a číslo za jménem se mi z 25 zvýšilo na 35. těžko říct jestli to má na něco vliv.
2017-08-23_143854.jpg

taky jsem se dostal do tabulky výher.
2017-08-23_143216.jpg2017-08-23_143240.jpg
http://www.pokertool.com/

jsem zvědavý jak se to bude se steemitem vyvíjet dál. už tu vzniklo
slušně velké české jádro. :-)
které je aktivní, pravidelně přidává články a upvotuje.
články jsou zajímavé a dobře se čtou
takže děkuji všem členům české komunity na steemitu
za jejich neutuchající úsilí. :-)

Sort:  

Kde se dají sehnat ty tickety, které jsou potřeba do některých turnajů?
Jak založit team?

tikety musíš vyhrát v satelitním turnaji. jak zalozit tým tak to nevím. :-)

Jo a kde se vezmou ty tickety na TOP 6 tournament? Kde je takovej žebříček. Nikde to nevidím :/

top šest znamená že si v nějaké ze sledovaných kolonek na prvním místě.
to jsou ty kolonky v článku. najdeš je na: http://www.pokertool.com/
vstupenku ti asi pošlou. nevím. budeš se muset poptat znalejší osoby. :-)

S tím týmem, včera jsem se bavil s jedním "asi" adminem a prý právě skončily týmové turnaje. Další začnou brzy a budeme prý informováni o tom, jak se můžeme registrovat jako tým. :)

Koukam, ze jsi uspesnej poker hrac! Taky to musis vyzkouset. Zatim jsem se zaregistroval, ale pak jsem se nejak ztratil v tom co dal. Budu na to muset znovu kouknout.

jo občas se mi v pokru zadaří. :-)

no občas mám kliku. :-)

Pěkně. Aktivita se vypácí.

To cislo za jmenem znamena vysi tve reputace. Z meho pohledu je to nejdulezitejsi cislo ze vsech. Kazdym zvysenim se zvysuje i obtiznost. Kdyz se podivas na uzivatele s cisly nad 70 tak malokdy uvidis ze by jejich clanky byli neuspesne.

díky. tak sem se zas něco naučil. :-)

Na reputaci taky hodně koukám. Na rozdíl od Steem Power se nedá koupit. Víceméně ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68147.96
ETH 3273.79
USDT 1.00
SBD 2.66