pravé hřiby - right mushroomssteemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago

tak jsem byl v lese a našel jsem košík pravých hříbků. ty největší jsem pro vás vyfotil.

So I was in the woods and found a basket of right mushrooms. The biggest I photographed for you.

hřiby.jpg

Sort:  

Na houby chodím s tchánem. Nerad. On chce. Napřed hledám hodinu houby, pak tři hodiny tchána... (Nemá mobil.) Na mě je to moc velký adrenalin.
Pak je toho půlka červivá a tchýně stejně neumí vařit, takže výsledek za to nestojí. Ale než jsem se oženil, to jsem chodil do lesa rád.
Upvoted, resteemed, následuju Tě už dávno.

no já vlastně houby nejím. :-) jen se rád projdu po lese a když najdu hříbky tak je vezmu pro ty co to mají rádi.
po lese naštěstí nikoho nehledám. :-)

Já jsem letos na houbách ještě nebyl kurňa musím to napravit :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68221.63
ETH 3277.70
USDT 1.00
SBD 2.66