Zase jednou...

in #cesky4 years ago

Už hodně dlouho jsem nepsal příspěvek na Steemit. Měsíc... Vypadá to tu až strašidelně, když jsme všichni odešli jinam. Tak sem zas jen tak, abych to nezapomněl, něco napíšu. No a končí školní rok. Tak vím, o čem psát. Zase jednou ukážu práce svého syna. Teda ty školní...
P1120317.JPG
Kupecké pošty. To je základ! Nepočítáme si několikrát za den integrály a rovnice. Ale kupecké počty, to je náš denní chléb.
P1120314.JPG
No a psaní v ruce... To už je dneska nemoderní. Poznámky si pořizujeme do mobilu. Nejlépe hlasem. Teda já ne. Já jsem nemoderní. Já mám své papírové diáře. A syn ať si vybere. Je to dost hrozná představa, že tak různě po světě žijí analfabeti, kteří neumějí ani to, co můj syn...
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

Už jsem skoro zapomněl psát rukou psacími písmeny...

Přechod od psacího k tiskacímu písmu je jedním z typických znaků puberty. A nikdo neví proč.

To bude nějaká revolta :-) Pozdější vyplňování různých formulářů to jen posiluje. A psaní na klávesnici.
Mobil umožňuje i psát rukou. Ale neznám nikoho, kdo to využívá...

To bude složitější. Dělo se tak i v době před mobily a klávesnicemi. Mát to něco společného s vývojem mozku. Ale jak se lidstvo tváří, že toho ví hodně, tak zrovna o tomhle ví velmi málo.

Pořád budeme mít co poznávat a zkoumat...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63747.71
ETH 2543.33
USDT 1.00
SBD 2.66