Všední den

in #cesky4 years ago

Mám za sebou 50 km. Ovšem, že ne v nohách, ale v kolech. Takže vlastně v zadku... Před jízdou jsem se zvážil. Tak jsem na 103 kg. Před rokem jsem byl na 93 kg. Myslím, že 5 kg jsem přidal od zavření škol.
Žena přijala okamžitá a rázná opatření. Odnesla váhu do sklepa.

Jel jsem k tchýni a tchánovi. Dovezl jsem zásoby na 14 dnů. Bydlí u Rudné. Praha volná a rozkopaná. Okolí tchýniště také ropzkopané ... Je to úmysl?

Tchán od 13.3. nevyšel za vrátka jejich domku. Pořád se dívá na televizi. Chybí mu páteční karty a posezení v hospodě. Zestárl o deset let. Vidím ho na nepřímou oběť koronaviru.

Velmi příjemná jízda autem. Zapnul jsem si rádio. Koronavir, koronavir, koronavir... Rádio doma také nemáme. To nejsou jiná témata?

Doma jsem se šel podívat na kadeřnictví. Já si stříhám hlavu mašinkou. Ale syn se při tom zvuku okamžitě rozklepe, zpotí a začnou mu cvakat zuby. Chodil ke kadeřnici. Prý už se mají otevřít... Tohle ne. Provozovna zrušena. Takových asi bude...

Žena šla do drogérie a koupila nůžky na vlasy. Made in Pakistan. A pak že se vyrábí všechno jen v Číně!

Doma jsem opravoval slohy a vymýšlel dětem práci na příští, prázdninami zkrácený, týden. V devítce bylo téma "Lidé v kleci". Jedno děvče napsalo opravdu nápaditou věc... Oslovím ji, jestli bych práci nemohl někam nabídnout do novin. ( @godfish , tušíš, jak se to dělá? )

V sedmičce psali charakteristiku Karla IV. Nejvíc jsem se zasmál nad větou: "Karel IV. se čtyřikrát oženil, a proto byl obratný diplomat."

Moji spolužáci z gymplu komunikují přes Whats up. Nebo jak se to jmenuje. Lámali mě. Žena tu aplikaci na mobilu má. Tak jsem se nechal přes manželku připojit...

Hele, je to normální? Deset lidí, třicet zpráv denně! Žena se mnou nemluví. Já dostávám SMS zprávy pro ověření přístupu v bance a 1 x měsíčně od operátora. Pak sem tam raklamní sdělení... No a tak průměrně dvě opravdové sms zprávy za měsíc. Sám jsem už letos také jednu sms zprávu napsal. Asi se z té skupiny nechám vyjmout.

A co že tam chodí za zprávy? Plytké vtipy na koronavirus. Tak vyberu jeden rasově nekorektní jako ukázku...

"Konečně vím, jak se Cikáni cítí! Nechodím do práce, mé děti nechodí do školy, dostávám peníze a všem to přijde normální. A lidi na ulici ode mě udržují dvoumetrový odstup! To je hroznej život!"

Jářku, takovéhle článečky... Je to shitpost, nebo ne?
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

!trdo
!shop
!COFFEEA
!BEER

Congratulations @zirky, you successfuly trended the post shared by @krakonos!
@krakonos will receive 0.01044900 TRDO & @zirky will get 0.00696600 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @jjprac, you successfuly trended the post shared by @krakonos!
@krakonos will receive 4.59728663 TRDO & @jjprac will get 3.06485775 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

coffeea Lucky you @krakonos here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness

no tohle už šitpost moc není :D to je krakonošovina :D

Není každá krakonošovina vlastně šitpost?

Congratulations @krakonos, your post successfully recieved 4.60773563 TRDO from below listed TRENDO callers:

@zirky earned : 0.006966 TRDO curation
@jjprac earned : 3.06485775 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97