Vánoční přestávkasteemCreated with Sketch.

in #cesky6 years ago

P1090860.JPG
Tak jsem dal těch 60 prestiže, nebo jak se to jmenuje... Ale to přihlášení se o něco někam, to budu řešit až po Vánocích, jestli to ještě vůbec funguje. Samozřejmě, že už jsem ztratil své přihlašovací údaje na Discord...

Cesky.kurator. Nezlobte se, počkám si s delegováním, až budou úplně jasné podmínky. Já jsem takový ten magor, co si čte všechny smlouvy, než je podepíše... Na svoje narozeniny pošlu 10% své Steempower. (16.1.)

Blbě mi funguje Busy. Skoro jsem odvykl steemit.com . No, jde to... Ale není mi to dvakrát příjemné. Co se dá dělat...

A jsou Vánoce. Doba firemních večírků, rozesílání přáníčkových mailů... Ne že bych sám něco takového rozesílal. Ale některým lidem chci odepsat skutečně osobní mail. Což mě stojí čas. A pár návštěv, o které opravdu taky stojím, taky tomu dávám čas. Přijede mi strýc z venkova. Bude spát v místnosti, kde mám PC. Shánění dárků, úklid... Vždyť to máme podobné.

V páci je to docela hektické. Podnikatelé si spočítali, kolik by zaplatili na daních, a na poslední chvíli si dávají do nákladů laserové tiskárny. Kdo má předmět podnikání nějak spjatý s Vánoci, objednává materiál. Naskladňuju, vyskladňuju...

Končí mi permanentky, třeba do bazénu... Tak se je snažím vychodit. Zase na poslední chvíli. No zkrátka, času je málo. A přiznávám, že ještě méně chuti. Párkrát mě napadlo, co bych sem mohl napsat. Začal jsem. A nebavilo mě to.

Mám to teď stejně i s fotografiemi. Nedostanu se do terénu. Už měsíc jedu z archivu. A co bylo aspoň trochu ucházející, to už jsem do soutěží dal.

Takže si myslím, že tu nebudu ani náhodou každý den. Ale kdo ví... Kdybych tu do Vánoc už opravdu nebyl, tak preventivně přeji všem požehnané Vánoc.
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
@cleverbot

Sort:  

No... And only once ;)?

Gratuluji k šedesátinám.

Svátky klidu asi opravdu platí jen na jeden den. Ten čas před nimi je šílený ;-)

Hezké Vánoce Tobě i Tvému revíru, Krakonoši ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60265.23
ETH 2324.47
USDT 1.00
SBD 2.55