You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak je to vlastně s tím Bohem?

in #cesky7 years ago

Jak říkal Jára Cimrman:"Jsem tak přesvědčený ateista, až se někdy bojím, že mě za to Pánbu potrestá..."
Ostatně se k tomu vyjádřil třeba i Woody Allen: "Proč ateista? Řekněme, že jsem vůči Bohu v umírněné opozici..."
Já sám věřící jsem. Což znamená, že nikomu neupírám právo na svobodnou volbu a na vlastní názor na cokoliv.

Sort:  

Takhle to má podle mě být. Člověk má svobodu věřit čemu chce, ale neměl by to nutit ostatním :)

Ano. Všichni jsme lidé. Tak se snažme dohodnout na tom, co nás spojuje. Biblický citát:"Kdo není proti nám, je s námi." Komunisté to bohužel trochu přejinačili...

Souhlas. Svoboda vyznání. Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64278.56
ETH 3504.01
USDT 1.00
SBD 2.54