Sort:  

hlavně stav produkci hq a sklady ve všech 4 vesničkách :) jestl inemáš na to udělat si další vesničky, pošlu :)

Ale mám... Jen mi nějak nejde PC. Nefunguje mi převod DWD na S-E. Poslal jsem si 10 DWD a nedošly. Současně mi nejde Captcha token. Chyba bude asi někde u mě.

no hele tak t ose ozvi na diskortu DW jestli to vysí ve vzduchu více jak den....

Je to déle než den. Na Discordu se ozývat nebudu, protože s ním neumím. Stejně by mi odepsali anglicky. Co jsem minule dělali, to jsem taky nerozchodil. Chyba bude nejspíš u mě. Nejde mi, jak jsem psal, ani token Captcha. Sice si ho nacvakám, ale on se mi nepřipíše. Což mě mrzí víc než Drugwars... S Drugrars to bude asi stejné.
Jinak mi většina pro mě podstatných věcí na PC jde. Nebudu to tedy řešit. Takže se ještě párkrát na Drugwars přihlásím a pak toho nechám. Tak 2 týdně pošlu všechny drogy do Heistu. Někdy zkusím převod nějakého DWD ve hře na Tebe. Mohlo by to fungovat.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63173.85
ETH 3147.56
USDT 1.00
SBD 3.87