You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jsem na steemit protože....

in #cesky7 years ago

Ahoj, je fakt, že tady může šmírovat každý každého. Nevím, jestli víš.
Když ťukneš komukoliv na nick, tak se dostaneš na všechno, co kdy komu tady napsal a na jeho účet se všemi pohyby.
Jestli neznáš, podívej se na: https://steemnow.com/ Zadej si tam libovolný nick. Nebo: http://steem.supply/. Zase si zadej libovolný nick.
S cheetahem už jsi se seznámil... O čem chceš přesně diskutovat?

Sort:  

Dekuji za info. Muj dotaz byl, proc jste/jsi tady v tom prostoru, co te k tomu motivuje.

Všichni si tu tykáme. Potřebuješ-li to vědět, je mi 50. Jsem tu ze zvědavosti. Myslím, že většina, nemyslím přímo českou komunitu, je tu kvůli prachům. Očekávají zisk.

No, já třeba očekával zisk, když jsem na to prvně narazil. Asi tak po týdnu mi bylo jasný, že to tak růžový nebude. I tak jsem si tu vypsal cirka 100 dolarů, což není málo. Na druhou stranu vzhledem k času a tomu, kolik dostanu za článek jinde, to taky není žádná hitparáda.

Mnohem víc mě baví, že tu něco vzniká, a že do toho přispívám. Že se tu spousta lidí učí nebát se psát a projevovat své názory. A že si za to i něco odnesou. A mému egu samozřejmě lichotí, že mě tu mají lidi rádi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60929.80
ETH 2371.67
USDT 1.00
SBD 2.49