You are viewing a single comment's thread from:

RE: SBD zdarma? Ano! Uživatelé co rozdávají SBD (druhé, rozšířené vydání)

in #cesky7 years ago (edited)

Upřesnění. Tito lidé(roboti) někdy v minulosti rozesílali peníze. Nikde není záruka, že 0.001 rozešlou zas. Ale já si je tam přidal...
Pokus @juicypop se ozval a upvotoval, když byl zmíněn v článku. Zareaguje i na komentář?

Sort:  

Dobré ráno @krakonos 👋

Samozřejmě odpovídám na váš komentář, protože nejsem robot 😜

Mohli jste si všimnout, že jsem zveřejnil poslední snímek posledních plateb svých účastníků, které by bylo obtížné udělat pro robota

Chcete-li mě přesvědčit, že posílám každodenní peníze mým účastníkům, pak se rychle dostanete do jedné z mých oddílů.
Upvote a připomíná, prosím, aby se účastnila!

Nebo se podívejte na moje poslední transakce

Mimochodem, nehovořím česky, ale pomoz mi překladateli Google 😅
Je příjemné a zajímavé komunikovat s lidmi, kteří by jinak nerozuměli nebo jen polovině 😊

S pozdravem
Djangos story @juicypop

Děkuji za reakci. Vyzkouším , uvidím. Thank you dor your reaction. I try your method.

Tak dneska mi prislo 0.012 SBD od @juicypop.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63373.75
ETH 3170.63
USDT 1.00
SBD 3.88