Proč zase tloustnu?

in #cesky4 years ago

Já mám už hodně selektivní paměť. Co bych si pamatovat měl, to si nepamatuju. A naopak. Teda, ne že bych si pamatoval všechno, co si pamatovat nemám. Ale občas něco uvízne... A dost možná, že se mi to v hlavě i překříží a moje vzpomínka pak vůbec neodpovíá realitě.

Tak tedy uvízlio mi tohle: @matkodurko ... Už jsem od něho dlouho nic nečetl, ani nepamatuju. V nějaké diskusi o cvičení napsal cosi v tom smyslu, že jeho dědeček považuje cvičení v posilovně za nesmyslné přemisťování železa z rohu do rohu...

Ať už to napsal, nebo ne, zlatá slova! Zejména posilování je pro mě, svým způsobem, urážka přírody. Já si beru z přírody energii. Třeba tím vedu k zabíjení zvířátek. A tu energii pak vlastně zbytečně vynakládám. Nemám rád činnost pro činnost.

Takže klidně si objednám zboží od Alzy a než bych si ho nechal přivézt domů, tak si pro něj zajedu. MHD. Tím si nahrabu nějakou fyzickou aktivitu. (Nejen pro Actifit.)

Podívám se do letáků. A třeba si ráno v sobotu místo jednoho obchodu oběhnu tři... Neberu to jako plýtvání časem a energií. Ušetřil jsem padesátikorunu. (Koupím synovi víc Lega...) A nachodím kilometr ranní přírodou, protože to beru přes park...

No a teď ten koronafujtajfl... Na fotografii je "samovýdejní" box Mallu... Mám to u Penny. Takže 30 metrů. Něco jsem řešil kolem monitoru... Prostě jsem si koupil nové repráčky. Já bych si pro ně normálně za 19,- Kč (výdejní poplatek) dojel MHD na Kobyliské náměstí. Nebylo by to zbytečné, protože poplatek za výdej z boxu je 39,- Kč. Dvacka na lego...

Jenomže určité riziko pro rodinu by tu bylo. Jakože nákaza. Takže místo kilometru pěšky dám 60 metrů...

A nejezdím do práce, nepobíhám po patrech a po třídách... No a doma mám pořád jídlo.

Takže závěrem. Jsem po 14 dnech skoro na metráku... Nic moc. Přece nebudu jen tak nesmyslně běhat po parku! A taky už bych asi ublížil svým kloubům.
P1120095.JPG

Sort:  

Congratulations @zirky, you successfuly trended the post shared by @krakonos!
@krakonos will receive 0.00987188 TRDO & @zirky will get 0.00658125 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

!trdovoter

Congratulations @jjprac, you successfuly trended the post shared by @krakonos!
@krakonos will receive 4.37697675 TRDO & @jjprac will get 2.91798450 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Sorry, @jjprac you’ve reach daily limit of summon the trendo curation bot!


Support @trendotoken projects by delegating : 100SP , 200SP , 500SP , 1000SP , 2000SP

Congratulations @krakonos, your post successfully recieved 4.38684863 TRDO from below listed TRENDO callers:

@zirky earned : 0.00658125 TRDO curation
@jjprac earned : 2.9179845 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63178.17
ETH 2581.50
USDT 1.00
SBD 2.71