Plytký, situační humor...steemCreated with Sketch.

in #cesky5 years ago

Měl jsem právě v hlavě několik velmi informativních, vlastními myšlenkami prošpikovaných článků... Když tu se u nás doma odehrála tato málo japná konverzace:
Má choť: "Co že ti dneska furt cinká mobil?"
Já: "Gratulanti..."
Pět minut ticha.
Má choť: "A k čemu ti gratulují?"
Já: "Mám dneska narozenny."
Má choť: "Kolik ti je?"
Já: "Dvaapadesát."
Má choť: "Ty jo... Ty seš starej!"
Syn: "Bude dolt?"
Já: "Máš pro mě dárek?"
Syn: "Ne."
Já: "Já zas nemám dort."
Deset minut ticha.
Má choť: "Je, zastav si tu hru! Tatínek má dneska narozeniny!" Tak mu popřejeme..."
Syn: "Ploč? Nemá dolt."

Tak já jdu zkoušet delegovat 70 SteemPower na @cesky.kurator . Slíbil jsem to. Za rok deleguji zase 10%.

@cleverbot Prosím Tě, negratuluj mi! Je to spíš na kondolenci! Starým Zákonem se prohnal jistý Káleb, co tvrdil, že třebaže je mu osmdesát, cítí se na čtyřicet. Nesdílím jeho pocity.
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

Nevím, jestli ti teda nakonec doma popřáli nebo ne, ale já ti klidně popřeju i bez dortu :D Všechno nejlepší, pevné zdraví a ať ti to i dál tak hezky píše. Myslím, že v #cesky patříš mezi nejčtenější a nejoblíbenější autory ;)

Je to tak Krakonosi, tvé články jsou vtipné a moc hezky napsané. Jen tak dál.... Přeji jen to dobré a hezké narozky :-). A kdo by měl po svátcích taky chut na sladké, že jo? ;-)

Díky za přání.

Děkuji, červenám se.

Pffft, what would you like to hear? :p.

Posílám aspoň dolt 🙂 🎂 a 1 SBI, snad tě potěší.

Díky. Příležitostně se Ti královsky odměním...

Všechno nejlepší Krakonóóóóóš :)

Přeji vše nejlepší a hlavně ať Tě stále baví psát, protože Tě rád čtu ;)
Posílám malý dárek v podobě SBI.

PS: delegace se povedla, děkujeme!

!sbi status
Díky. Obávám se, že mě donutíš, abych se nějak víc angažoval ve SBI.

Hi @krakonos!

  • you have 41 units and 0 bonus units
  • your rshares balance is 144755472008 or 0.075 $
  • your next SBI upvote is predicted to be 0.015 $

Není třeba se nijak angažovat ;) Prostě piš ;)
Jen kdyby ses chtěl zabývat Discordem, mohl by sis u SBI volat jejich bota, hotí to kolem tří centů.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 68516.58
ETH 3713.75
USDT 1.00
SBD 3.74