Pell-Mell, snad naposledy k HF21steemCreated with Sketch.

in #cesky5 years ago

Kdysi jsem viděl film Čelisti. Mimo jiné mi utkvěla scéna, kde lovec žraloků použije jako návnadu nenarozeného delfína. Místní šerif se pohoršuje, že je to neetické a nezákonné. Lovec souhlasí s tím, že delfíny je zřeba chránit. Ale ten zákon nebyl napsán proto, aby mu zamezil zabít jednu delfínici a vyříznout z ní nenarozené mládě, když potřebuje chytit lidožravého žraloka. Smysl zákona spočívá v tom, že má zamezit rybářským flotilám, aby střílely delfíny kulometem...

To mi vytanulo, když jsem nedávno četl jeden anglický článek na Steemitu. (Občas čtu i anglické články mimo český rybníček.) Autor psal o tom, že HF21 má zabránit tomu, aby supervelryby publikovaly 10 bezcenných článků denně a buď samy, nebo vzájemně si je upvotovaly. A "střevle a plankton ať nechají všichni na pokoji, ať dělají cokoliv, aby vyrostly"!

Ale v praxi si velryby dál jedou postaru. A na plankton a střevle tvrdě dopadají sankce, když se snaží o růst.

Vytvořil jsem si ve své zátoce takové kalné živobytíčko. Našetřil jsem si pár desítek steemů a proháněl je přes Smartsteem. Přišel jsem si tak bokem asi na 12 steemů týdně. Když všechno optimálně fungovalo. Což teda nefungovalo nikdy. Ale těšilo mě, jak utešeně a vypočitatelně rostu.

Teď? Když jde všechno optimálně, tak si při majetečku 1700 SP přijdu na 5 steemů týdně na kurátorských odměnách a na 7 steemů za psaní... Nic moc. Před HF21 jsem měl z kurátorství asi 3 steemy a za psaní tak 10 steemů... Takže ziskovost mi klesla asi o polovinu. Když započtu Smartsteem.

No, nepočítám tokeny. Ale ty nastartovaly ještě před HF21. A většina jich inflačně každým dnem padá. Naštěstí jsem skoro všechny už prodal.

Zatím zůstávám. Ze zvědavosti. A když už jsem tu energii investoval... Mám výrazně méně času než v srpnu. Ale na pár článků týdně to ještě stačí. Zkusím se přizpůsobit. Ale zatím nevím jak. Je pravda, že BEER a BANJO mi vynášejí skoro víc než psaní. Kurátorství... Ano. Můžu se vykašlat na český rybníček a nastavit si automatický upvote tam, kde je nejvyšší zisk. Aniž bych upvotované četl. Tohle autoři HF chtěli?

Takže hledám, co by. Cosi testuju. Hloupůstku. Uvidím a napíšu o tom.
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
@cleverbot

Sort:  

Taky mám dojem, že zisky značně klesly...
!BEER
!trdo

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 6 TRDO & @jjprac got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Tak když pivo vynáší... ;)
!BEER

!BEER
Někdy to k přemýšlení pomáhá :-)

Je to jako se zákony. Něco se zakáže, jenže ono se to provozuje potom jinak a jinde. Teď mě na tohle napadá, jak v Praze zákazaly beerkola, či jak se to jmenovalo. Teď tam pro změnu mají beerbusy.
Takže i tady se najde jiná cesta, aby byla efektivní.
jo a !BEER k tomu

jo ještě
!BEER
:)

No tak přesně o tomhle jsme už psal... prořídne autorů, a většina bude automaticky hlasovat tam kde to hází nejvíce... sice je dost kurátorskejch snah, ale jak vidíš zatím můj článek co jsme si sním dal fakt práci moc hlasů nedostal a stejně zapadne mezi přílivem všech možnejch blbostí... bez boostování botama je to skoro bez šance se prosadit psaním a nemluvě o tom kdyby jsi nepsal anglicky...

Četl jsem o houbách i o Steemitu. Nějak se zkusím adaptovat. Rozhodně bych do Steemu nespořil, ani kdybych to technicky uměl...

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @krakonos, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @krakonos, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63050.55
ETH 2622.66
USDT 1.00
SBD 2.71