My son goes firstly to school and from the school...steemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago (edited)

...to school
P1060406.JPG

from school
P1060411.JPG

Dva dny jsem se sebou bojoval. Zůstat v anonymitě, nebo zveřejnit svou fotografii? Synův výraz vyhrál. Modré břicho v pozadí, to jsem já! Fotografovala moje manželka. Fotoaparátem Lumix. Syn dostal jako bolestné za násvštěvu školy LEGO.

For two days I fought with myself. Staying in anonymity or posting my photo? The son's expression won. Blue belly in the background, it's me!
My wife photographed by Lumix camera. The son got a LEGO instead of sweetness .

Sort:  

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

This post was resteemed by @Attilaloe free resteem service
for newbies

more informations Click here!

Tak ať se synovi ve škole líbí.

NO, doufám, že nebude po mně...

Jasně, podle břicha poznáme a najdem :)

Nechci být paranoidní, ale jeden nikdy neví... (Podle syn bych se už najít dal.) Upřímně, netrvám na své anonymitě. Neříkám tu nic, pod čím bych se nebyl ochoten podepsat.

Krakonoš junior :) Za tričko s rybí tematikou máš samozřejmě hlas, vedeš synka správným směrem ;)

Za dvě fotograficky špatné fotky mám 20 centů. Za článek, se kterým se mořím hodinu, a to tvořím celkem lehce, mám 10 centů... Ty víš jak to je, já vím jak to je. Budu sem dávat víc takovýchhle ptákovin.

Panasonic DMC-TZ10 je docela fanj foťák :)

Koupil jsem ho týden před synovým narozením. Takže funguje sedmým rokem. Byl v Číně, v Keni dvakrát, abych zmínil jen cizí kontinenty... V Pyrenejích švagrové upadl (nebo s ním zatloukala hřebíky), to stálo 2 litry. Nestěžuju si na něj.

jj já mám lumixe FX01 už 12 let, ale přecijen začínám uvažovat o novém meb je už snímač trochu vypálenej po těch letech a desetitisících fotografií, ale je fakt ženarozdíl od novej lumixu je kovovej a je made in japan. Kdežto dnešní už jsou čínský, alespoň těch pár jinejch co jsme držel v ruce...

Looks like he enjoyed that! (But who wouldn't with that Lego, right?)

You mean wish, not with... (My English is not good.) Yes, we have a plenty of Lego and we need more and more...

Yep, I got a 5 year old here, Lego all the way :)

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63342.86
ETH 2731.01
USDT 1.00
SBD 2.64