Krakonoš a Ježíšek, nadělujeme

in #cesky6 years ago (edited)

Tak zrovna jsem publikoval synova googlyeyes, když za mnou přišla choť, že se jí syn s něčím svěřil. Že prý Iduška říkala, že Ježíšek neexistuje. A Nikolka tvrdí, že je to jedno, hlavně když dostane dárky...

Jelikož je v křesťanské domácnosti muž prorokem, veleknězem a králem, byl jsem povolán, abych to synovi objasnil. Tudíž jsme se dohodli, že Ježíš existuje. On byl největším darem, který jsme jako lidstvo mohli dostat. A na paměť jeho marození si lidé dávají dárky. Děti říkají Ježíšovi Ježíšek. Ale dárky zpravidla nenosí. Alespoň ne ty, které si můžeme snadno koupit sami, pokud na to máme.

Ti, co na to nemají, mohou dostat dárek od Ježíška. Ale ten to může třeba zařídit tak, že pohne někým, kdo dárek chudému koupí.

Zdá se, že syn byl mou odpovědí plně uspokojen. Nejdůležitější pro něj je, že Ježíšek existuje. O ty dárečky zas tolik nestojí. A zítra napíšeme symbolický dopis Ježíškovi. Celá rodina, co kdo bychom si přáli.

A teď k nadělování Steemu. Poslal jsem před osmi dny @godfish -ovi 1 Steem na @steembasiincome. Nemám nejmenší ponětí, jestli se mu připsal. Lze to nějak zkontrolovat?

No, pokud mi napíšete, že dá a že to prošlo, tak zítra pošlu po jednom Steemu (Ano, je to legrační pětikačka, uvědomuju si to. Chápu, že si za to třeba motorku nikdo nekoupí. Je to takový symbolicky vánoční dárek.) @phortun -ovi, @tazi -mu, @bucipuci -mu, @petrvl -ovi a @jjprac -ovi. (To skloňování je občas ale komické...)

@phortun mě navedl na @czechglobalhosts a @cleanplanet . Navíc je mi příkladem, že i Steemitem se dá vydělávat. Ano, patří mezi námi k bohatším a bez 1 Steemu by se snadno obešel. A? Nedávám potřebným, ale zasloužilým o mě.

@tazi . Rozhodl jsem se ještě dřív, než nasadil Českého kurátora. Kvůli #fototema -tům. Dal mi tím další hračku, která mě (většinou) baví.

@bucipuci také řádí na googlyeyes. Vyrozuměl jsem, že je také skladníkem. Navíc si (podle mě) částečně žije ve svém vysněném světě, což dělám taky.

@petrvl je velmi pořádkumilovný a metodický anarchista. Přemýšlí o ledasčems z něčekaných úhlů. Nevím, jestli tu někdo ví o kryptoměnách víc než on. Myslím, že ne.

@jjprac je Západočech jako já. (Narodil jsem se sice v Praze, ale ještě pradědek nosil chodský kroj. Ostatně pořád tam ještě mám nějaký ten majeteček.) Třeba se s ním jednou spojím při těžbě kryptoměn, nabyl jsem dojmu, že tomu rozumí... A já mám podíl na polorozpadlé, nefungující malé vodní elektrárně... Ale je mi taky příkladem, jak bych chtěl ke Steemitu přistupovat, kdybych byl dost metodický a udělal si na to čas. Mám dojem, že roboty třeba nastudované má... (Vyplácí se brupvoter, nebo ne? Jak je to s tím Steemem drženým svědky na 0,40 USD? Dostávám Steem za 0.22, nebo za 0,40 USD?)

Všichni jmenovaní nenechají darovaný Steem ležet ladem. Protože patří k nejpilnějším přispěvatelům. Myslím, že ještě jednu malou nadílku do Vánoc stihnu.

No a pokud mi nikdo nepotvrdí, že to připisování fakt funguje, tak to zítra asi touhle dobou pošlu stejně... Ale budu při tom mít blbý pocit. Taky doufám, že zítřejšího večera dožiju. To by bylo trapné, slíbit a pak se nechat někde zabít třeba padajícím mostem...

Mimochodem, jak se dá nastavit, aby něco hlasovalo za mě? Někdy v lednu pár dnů nebudu na síti. A je jistě škoda, aby moje upvoty propadaly.
@cleverbot Tak mě přesvědčili, že Ti nemá cenu nic posílat. Protože bys to nevyužil. Nechceš začít publikovat články?
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

Jestem chłopakiem.

SBI jsi poslal úplně správně a připsal se mi, děkuji. Nemusíš se bát udělat to stejně ve prospěch ostatních.

Automatické hlasování je také možné. Když se zastavíš na Discordu, určitě ti někdo rád pomůže. Já tam teď moc nebývám, ale když se dohodneme na určitém čase, budu tam.

A ve Španělsku se dárky dávají na tři krále, sic je nosí El Niňo Jesús. tak nějak to dává větší smysl, přece jen to bylo tři králové, kdož přinesli dary do Bet Lechem.

A Steem dostáváš za 0.4 USD podle cenového vlákna svědků. Dle mého názoru se teď hlasovací roboti nevyplácejí, ale už cirka rok je nevyužívám, tak to ani nepočítám.

Děkuji, tvůj dárek určitě využiji. Brupvoter by měl mít zisk alespoň 1%, mělo by to být garantováno. Alespoň to tak tvrdí zde: https://www.brupvoter.com/
Každopádně je dobrý sledovat, kolik skutečně dává, když ho chceš používat. A ti ostatní bývají dost často ztrátoví.
Hlasovat místo nás by mohlo umět steemauto, ale nastudovanou jeho funkci nemám, zatím stíhám vše co chci manuálně.
Hlasovat sám našimi účty umí i Smartsteem, ale tam asi nelze ovlivnit, pro koho hlasy budou.

Díky, vážím si toho. Nastavení autovotingu lze provést vcelku jednoduše na steemauto.com. Po přihlášení vyber sekci "fanbase", zadej uživatele a klikni na "follow". Pak si u něj přes ikonku ozubeného kolečka nastavíš další věci, jako je počet hlasů denně, jejich síla, načasování hlasu atd.

Děkuji a jsem rád, že Tě fototéma baví. Mě Tvé fotoposty taky baví.
Jak psal @godfish, navedeme Tě na steemauto na Discordu, nebo Ti udělám pár printscreenů a udělám z toho post.

Díky vzácný pane ;-). Budu přispívat jak o duši, aby byl tvůj dárek patřičně využit ;-)

dík :)

jinak automatické hlasování se dá nastavit tady:
https://steemauto.com
je to trochu složitjší ale ne zas prostě přidáš lidi a nastavíš u nich čas za jak dlouho dáš hlas a kolik procent po zveřejnění jejich příspěvku, myslím že je to záložka curation trail nebo tak něco

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66735.55
ETH 3509.76
USDT 1.00
SBD 2.71