Jak to pytlíkuju na Steemitu

in #cesky7 years ago (edited)

Četl jsem si @godfish -ův příspěvek, jak tu mimo jiné každý válčí sám za svoje, ale Češi spolupracují. Ono je to logické. Malé rybičky tvoří hejna, která mají lepší šanci na přežití. Ale i mezi nimi je samozřejmě konkurence.
My na tom jsme obdobně. Fungujeme jako neformální minnowsupport. Vzájemně si čteme články a hlasujeme pro sebe. Ne absolutně pro včechny... Děláme trochu totéž co velryby, ale v nanoměřítku.
Takže je v mém zájmu, abyste všichni bohatli. Snažím se Vám tedy přispívat. Asi polovinu hlasovací síly dávám do svého růstu, druhou polovinu do českého hejna. (Zahrnuju sem i bratry Slováky.) Zejména se snažím podpořit ty úplně nové.
V rámci téhle snahy teď nastíním, jak si tu počínám. Pro někoho nuda, ale kdyby se jeden v jedné věci poučil, tak to bude mít smysl. A třeba mi někdo poradí, že něco dělám úplně blbě, což bude mít zpětně cenu pro mě.
Takže... Používám Mozzilu. V Chromu mi nefungovalo přihlašování do steemit.com, nešla mi do hesla zadat malá písmena. Nevím proč...
Využívám čtyři adresy
1.steemnow.com Tam vidím svoji okamžitou hlasovací sílu. Dále přehled toho, kdo pro mě hlasoval. Takže i já pak recipročně hlasuju pro něho (pokud nepíše vyslovený nesmysl). Tady jsem si kontroloval stav randowhale. Až bude Steem/SBD 1:1, zase začnu používat.
2.busy.org Tady píšu články. Busy mi podpoří každý (skoro) asi čtvrťákem. Musím si dávat pozor na to, kdy Busy hlasoval. Není to tak, že každých 12 hodin sesmolím článek. (To byla zpočátku moje chyba.) 12 hodin je interval mezi hlasováním Busy. A ona někdy hlasuje za 30 minut, někdy za dvě hodiny... Když mi hlas do hodiny nedá, článek znovu edituju a udělám v něm nějakou změnu. Pak hlas zpravidla přijde...
Busy mi taky umožňuje nastavit si procentní sílu hlasu. Teď přispívám 1,5 centem. Výjimečně jdu na 6 centů, to je moje plná hlasovací síla.
A konečně v Busy prohlížím Vaše články. Umím si tam nastavit #cesky a řazení podle kritéria "nové".
Ale nejde mi tam operovat s peněženko.
3.Takže kvůli peněžence chodím do steemit.com Nastavená hlasovací síla se mi z Busy do steemit.com nepřetahuje. Zatím ještě všechny SBD převádím na Steem a Steem investuju do SteemPower. Což chci dělat až do částky 1000 SteemPower. Pak se stanu rentiérem...
4.Jukám na steem/supply Tam zejména kontroluji, zda mi neutíká nějaký "upvotnutý"příspěvek, který by měl pod 1 cent, to by mi bylo líto a "doupvotuji" si ho.

Základem mojí činnosti tady je jeden, lépe dva články denně. Za každý čtvrťák od Busy. Rozhovory s @cleverbot . Po jeho prvním příspěvku zjistím, kolik dává a v rozhovoru pokračuji, nebo ne. Pak je tu @sydesjokes (upvote, resteem, comment), asi čtvrťák týdně. A nakonec takové drobty - drotto, originalworks, semtam soutěž...
Doufám, že brzy budete vědět víc než já.

uikessetizi7pdui7eux.png

...

Sort:  

Have you ever experienced it not going according to yours?

Yes, often.

What kinds of things do you dream about?

I have ground-breaking dreams. Peace, silence, sleep ...

Haha ninja that's funny if you are a ninja than I am a pirate touche!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @krakonos to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

Až na počet vydaných článků jedeme na stejné vlně. Je tu jeden menší rozdíl. Na kontrolu hodnoty hlasu na mé komenty používám steemstats. Je tam lépe vidět hodnota hlasu, zvlášť pokud pro daný koment hlasuje jen jeden človíček (karta coment), a na kartě recent activity hned po hlasování vidíš i hodnotu kurátorské odměny ;-).

Škoda že nemáme silnější hlasování, ale věřím v českou houževnatost. Já konkrétně mám hlas úplně slabí, moc nás nepodpořím 😧

Tím se netrap, všichni jsme měli počáteční sílu hlasu nula nula prd. To teprve přijde.

Congratulations @krakonos! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57244.32
ETH 3018.39
USDT 1.00
SBD 2.20