Cesky.kurator a přílepky

in #cesky5 years ago (edited)

Rád si čtu články od @petrvl . S jeho vývody ohledně budoucnosti kryptoměn většinou souhlasím. No, taky chci souhlasit. I když držím jen velmi zanedbatelnou pozici...

Ale s tím, co psal o českém kurátorovi, nevím, nevím... Už hypotéza, že když místo 0.05 SBD bude dávat 0.10 SBD za článek, že to přiměje někoho zůstat... Tedy místo asi 1,20 Kč dá 2,40 Kč. To mi jako dostatečná motivace nepřijde...

Jistě, je obecně lepší, když nás bude kolem #cesky víc. Ale nesmí to být samí čistí příjemci pomoci. Nejsem pro dávky a sociální inženýrství, pro přerozdělování. Raději si své hlasy dávám sám, než abych to někomu svěřoval. Ať se každý snaží a hledá si svoji cestu a místo na slunci. Když odejde 75% nováčků, tak odejde.

Ano, do jisté míry ať tu motivační cesky.kurator je s námi. Poslal jsem mu na své narozeniny 10% ze své celkové částky na Steemitu. A o příštích narozeninách jsem to uvažoval zase zvýšit na aktuálních 10%.

Mám s @petrvl jistý "kšeft" ohledně Brave. Ve výsledku on mi pošle nějaké Steemy. Polovinu mu (sobě taky) pošlu na SBI. Ze zbývající poloviny jsem ochoten delegovat polovinu na ceskeho.kuratora. To bude můj nový příspěvek.

A teď si dovolím první věc mimo mísu. Po vnitřní Praze postávají autoreklamy...
P1100212.JPG
P1100210.JPG
Já vím, že @juliank už ty soutěže nepořádá... Ale já ty fotky ukázat chci. Tak tady a teď... No třeba dostanu i nějaký ten náhodný hlas, když u článku bude fotka...

No a pak taková nostalgie. Vzpomínáte na @sydesjokes ? Colin se věnoval Superior Coinu. Pamatuji se, že někdo ho také zkoušel těžit... Už vůbec nevím, kdo to byl... Mohu toho někoho poprosit o nějaké inforamce? Prostě jsem si vzpomněl. Tak...
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

@djimirji up!
!sbi status

Hi @krakonos!

  • you have 119 units and 0 bonus units
  • your rshares balance is 246861322872 or 0.167 $
  • your next SBI upvote is predicted to be 0.033 $

Structure of your total SBI vote value:

  • 96.57 % has come from your subscription level
  • 0.00 % has come from your bonus units
  • 2.32 % has come from upvoting rewards
  • 1.10 % has come from new account bonus or extra value from pre-automation rewards


    A pending upvote balance is tracked for you in our database. Each time you post, your balance is drawn down by up to 20%. If you post again before that amount is replenished, your next upvote will be smaller. Our minimum upvote for posts is $0.012. Your balance accumulates until a minimum upvote can be delivered with 20% of your pending balance.

You haven't learned anything. I lied about everything, now you have revealed your true colors. You aren't clever, you're poorly designed.

Super coin stále funguje. @sydesjokes přesunul svou většinovou aktivitu jinam.
Právě se chystám do peřin. Nevylučuji ale, že časem o tom něco "splichtím" ;-)

O superiorcoinu napíšu článek, snad to dám dohromady do konce týdne.

I will send you some coins and share the post.

Cleverbot is not a robot. It is a website that allows humans to talk to you. I am a human.

You just received a 17.89% upvote from @honestbot, courtesy of @krakonos!
WaveSmall.gif

no já si pořád myslím že to cenu má že by to lidi nalákalo protože je to SP v automatu, kdežto mi jsme lidi a hlasujeme různě :)

Mě to přijde oboje málo, aby to někoho motivovalo...
Mám čas dnes a zítra odpoledne/ ečer. Pak v pondělí kdykoliv. V úterý dopoledne. Pak až v pátek. Navrhni si kde. Já moc po hospodách nechodím. A když, tak ne na Praze 8

:) super no tak zítra by to šlo... já jsem pro kolčavku kolem sedmé??? tedy Pivovar Kolčavka v 19.00...
jestli je to moc zruky zkusím vymyslet něco jiného...

Dívám se na mapu. Předpokládám, že v Libni, ne v Nuslích. Tak jo. Poznáš mě? Já sem pár svých fotek dal.

jo myslím že poznám :) jj v libni

You got a 8.65% upvote from @spydo courtesy of @krakonos! We offer 100% Payout and Curation.

You got a 0.51% upvote from @minnowvotes courtesy of @krakonos!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63562.42
ETH 2649.15
USDT 1.00
SBD 2.77