Zlepšete si svoji karmu - CZ

in #cesky6 years ago (edited)

Ahoj,

jelikož ráda dělám dobré skutky a vždy se po tom cítím hrozně fajn, rozhodla jsem se vám předat pár stránek, na kterých můžete někomu přispět, a pomoct tak jiným lidem nebo zvířatům.

yin-and-yang-1494550_960_720.png

www.clickandfeed.cz
Tato stránka se zabývá pomocí pejskům v různých útulcích. Kliknutím, které je možné každý den, naplníte misku pro pejska v útulku. Já zde klikám každý den, někdy i dvakrát z počítače v práci.

alone-3249953_1280.jpg

www.noclezenka.cz
Není nyní příliš aktuální, ale tato stránka se zabývá možností zakoupit za 100 Kč nocleh člověku bez domova. Darováním přispějete nejen na to, že může spát v teple a pohodlí, ale také dostane polévku a může využít hygienických zařízení. Já zatím zakoupila 1 nocleženku, ale ještě nebyla vybrána, takže jsem ráda, že jich mají dostatek :)

www.armadaspasy.cz
Nynější projekty jsou právě Nocleženka viz výše, další je například Motivační balíček pro lidi bez domova (vitamíny, stravenky, očkování, extra koktejl pro tělo, což je balíček všeho možného, můžete si vybrat dle částky a věci, kterou chcete darovat), dále Ordinace na vyšetření od lékaře v azylových domech a poslední projekt je Farma a sýrárna Strahovice, která zajišťuje práci pro osoby dlouhodobě nezaměstnané ze sociálních důvodů (zadluženost, rozpad rodiny a jiné), můžete však přispět i všeobecně této organizaci bez cíle určitého projektu, částka je zcela na vás.

poor-1775239_1280.jpg

www.dobravec.cz - nyní aktuálně projekt:
http://daruj.dobravec.cz/pomaham-klikem-nadacni-fond-detske-onkologie-krtek
Tato stránka pomáhá klikáním různým organizacím. Nyní například můžete klikem přidat na nadační fond dětské onkologie Krtek, za klik se připočítá částka, z které pak budou zaplaceny knihy pro děti na tomto oddělení. Můžete klikat každý den, vždyť to nic nestojí:)

A pokud jste si nevybrali ve vašem okolí jsou jistě organizace, kterým pomůže dar v jakékoli formě - darovat můžete staré oblečení, hračky, elektroniku, nebo finanční dar.

A co vy? Děláte rádi dobré skutky? Znáte nějaké z těchto stránek nebo jiné stránky, kde můžete pomoci například klikem? Vím, že jsou tyto organizace i na sociálních sítích Instagram, Facebook a jiné, je zde však těžké zvolit, které opravdu chtějí pomáhat, a které hledají jen zvýraznění jejich stránek počtem liků. Dejte mi vědět dole v komentářích, zda nějakou ověřenou stránku znáte.

Mějte se,

Li♥

Fotky: Pixabay.com

Sort:  

Ty hele... je super, že pomáháš a chceš pomáhat. Mně ale většina takových a podobných podniků zavání křivárnou. Prostě jim nevěřím. Máš to nějak prozkoumané?

A co přesně? :) Klikání mi nic neudělá a armáda spásy zasílá potvrzení, jakmile je vybrána a řeknou ti myslím i v kterém městě :) Popřípadě mi došel mail, že za můj dar by mi chtěli dát vstupenku do divadla, bylo to ale v Praze, takže jsem nevyužila :) Někomu to určitě pomůže, komu je občas dobrá otázka :) A co se týče darů oblečení, hraček, staré elektroniky ... to je přece jedno, kdo je využije :)

Měl jsem na mysli hlavně finanční dary. Spousta lidí těží z hyenismu a tak darované finance častokrát končily v něčí kapse a ne tam, kde měly.

Tam bohužel člověk stoprocentně neví. Ale jak jsem zmiňovala, pokud je to přímo na určitou věc, je lepší zakoupit materiální věci než darovat peníze a vyhnout se tak nepříjemnému pocitu, že nevíme, kde skončily :)

Ja se bohuzel musim pridat k @sorryjako. Od te doby, co jsem si lecos precetla o Cervenem Krizi, ruzne svetove organizace pro lidska prava, nebo zachranu zvirat nebo nadaci rodiny Clinton pro Haiti, kde nazbirali miliardy a investovali pouze nekolik milionu a zbytek si nechali, nebo U2 Bono, ktery si nechava 99% pro sebe, jsem velice opatrna. Ale mas obrovske srdce a to se neda vymenit.

Ano taky bych byla obezřejtnější, kdybych chtěla darovat tisíce, ale jak jsem zmiňovala jsou stránky, které pomáhají pouhým klikem nebo je možnost darovat oblečení, hračky :) Tam se nic zlého stát nemůže :)

to je pravda. mas velke srdce a na spravnem miste. diky.

I já děkuji za tvůj komentář :)

Jsi asi dobrá duše, já klikal na jídlo pro pejsky, ale jinak tomu moc nevěřím...

Jídlo pro pejsky mám nejoblíbenější :) Útulky a podobně jsou na tohle fajn, že může člověk nakoupit jídlo, hračky, pelíšky a darovat přímo jim, aby nemusel mít strach, že ty peníze jdou někomu do kapsy :) A klikem se nic nezkazí :)

Já mám v oblibě Dobrého anděla a Srdcerváče.

Dobrý anděl funguje tak, že měsíčně přispíváš a jde to rodinám, kde rodiče nebo děti trpí nějakou vážnou nemocí a ty peníze jim jsou přerozděleny bez toho, aby si z toho někdo jiný něco bral a rodinám to zlepšuje kvalitu života. Do mailu ti pak chodí, kam přesně ty tvé peníze a na co šly. Musím se ale přiznat, že to moc nečtu, protože mi z toho je smutno.

Srdcerváče využívám jako zdroj dárků pro rodinu. Jedna strana daruje nějaký zážitek nebo předmět a druhá si to koupí a výtěžek jde na zaměstnávání hendikepovaných. Už jsem takhle pořídila tričko TAP TAP, byli jsme v Krkonoších na poznávacím výletu, v Hradci Králové na prohlídce knihovny vedené architektem a hercem Vávrou a v červnu se chystáme do hudebního divadla Karlín na prohlídku :) Fakt doporučuji. Určitě se o tom chystám něco napsat. Dík za připomenutí.

A když člověk nevěří těmto projektům, vždy může nějak pomoci sám. Třeba koupit něco do lokálního mateřského centra, zajít dělat společnost do domova důchodců nebo poslat peníze přímo nějaké rodině. Možností je hodně.

No vidíš, koupě dárkových předmětů, z kterých jde část na dobrou věc jsem nějak zapomněla zmínit :) Člověk alespoň za to něco získá, když už se bojí, že ty peníze půjdou jinam tak je to taková útěcha pro ně :) A jinak mě se líbil projekt Ježíškova vnoučata, kde jsi mohl vybrat dárek a koupit něco seniorům, kteří nemají své rodiny a přáli by si něco k Vánocům, v té době jsem ještě nepracovala, ale nápad mi to přišlo super, byla tam možnost i sám dárek předat :) Tam je ta jistota pak stoprocentní :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64512.59
ETH 3174.81
USDT 1.00
SBD 3.85