MIND GAMES - What is your dream job? EN/CZ

in #cesky7 years ago

Hi guys!

Welcome to another mind game question. Today I chose this one. One of my favorites as I think it tells a lot about a person. So here it is:

What is your dream job?

Just think about it for a second before you answer. It must be something you would be absolutely happy doing for the rest of your life. It is not that easy to answer right? I think maybe a person has more than one dream job they would love. For me it would be something with travelling, helping animals, people, giving back to the world. So maybe animal sanctuary leader, or that traveller who is going to different cities and trying hotels and then writing reviews, have you heard about it? I wonder how person gets this job. So what is your dream job? And more importantly, does the job actually exist in the world?

Let me know down below in the comments!

Bye, Li!

wood-3157395_1280.jpg

Ahoj,

vítejte u dalších her s myslí, dnes jsem si vybrala otázku, která mi hodně prozradí o člověku, který ji zodpovídá. A je to otázka:

Jaká je tvá vysněná práce?

Jen se nad tím chvíli zamyslete než odpovíte. Musí to být něco, co byste byly velmi šťastní, kdybyste to mohli dělat po zbytek života. Není to tak lehké, že? Myslím, že člověk má možná více vysněných prací. Pro mě je to práce spojená s cestováním, pomáháním zvířatům, lidem, a nějak pomáhat na světě. Takže by mě bavilo vést útulek pro zvířata, nebo být takový ten cestovatel, který cestuje po světě a zkouší různé hotely a pak na ně píše recenze, slyšeli jste o tom? Kdoví jak někdo takovou práci získá. Takže jaká je vaše vysněná práce? A existuje vůbec ve světě?

Dejte mi vědět dole v komentářích.

Mějte se,

Li!

wood-3157395_1280.jpg

Source: Pixabay.com

Sort:  

Já jsem se svou prací a teď i s rodičovskou nadmíru spokojená. Neměnila bych :)

Tak to je skvělé :) Tak by to mělo být :)

Vždycky jsem chtěla být herečka, ale samozřejmě nějakého mezinárodního formátu a koupat se ve slávě a penězích. To ale v českých luzích a hájích dost dobře nejde, pokud člověk není Karel Roden :D Ale furt bych si chtěla aspoň splnit sen a v něčem si zahrát. Zatím mám za sebou akorát komparz v rámci reklamy na Dr. Maxe, ale to se ani nedá počítat.

Moje ani ne vteřina slávy je hned na začátku (hrozně moc jdu nakupovat) :D

Ale jak si pěkně vykračuješ! :)) Ale věřím, že i tak to byla skvělá zkušenost :) Může to být první krok z mnoha :) A já se taky vždy viděla jako herečka/zpěvačka taky spíš v zahraničí (Americe převážně) ... Zpěvačka typu, že někde zpívám, někdo mě uslyší, objeví a najednou jsem mega slavná, totéž s tancováním... no nikdo mě neobjevil :D

Já chtěl být vždy vynálezce. Zatím jsem první stupeň, opravář ;-)

To je pravda, to už máš hodně nadosah! :) Teď už jen nějaký nápad a jít do toho :)

Taky bude :-) A taky by se mi líbilo být mecenášem, mít nadaci a podporovat potřebné lidi a nadějné projekty...

Tak to je pěkné :) To bych taky ráda :) Pomáhat lidem a zvířatům :)

Tak třeba se nám ty sny splní. Důležité je, že nějaké máme. Někdo už rezignoval, vzdal se jich a to je škoda.

Kapitán vesmírné lodi ;)

hodně originální :)

A pokud to zahraji na vážnější notu, pak jsem chtěl být spisovatelem a psát knihy pro děti. (Alespoň v době kdy nebudu zaneprázdněn povinostmi agenta MI6.)

Vrchní velitel vesmírné flotily + majitel planety p4cp8703i6720x. A nebo klouzač (pro neznalé - cestovatel paralelními světy), případně cestovatel časem.

Páni, tolik zajímavých pozic :) Děkuji za velmi originální odpověď :) Ten klouzač zní obzvlášť zajímavě!:)

Rad bych spojil vice praci dohromady.
Chtel bych cestovat a na cestach fotit. Zaroven mit domov kam bych se mohl kazdy vikend vratit, doma bych chtel mit hudebni studio na nahravani a mix hudby, kterou jsem ztvoril na cestach. Mozna bych o mem tydnu mohl psat blog - o cestovani, o foceni, o hudbe. Ted uz jenom nekoho najit, kdo mi tuhle praci bude platit. :)

To zní naprosto dokonale a nemyslím si, že by to bylo nemožné :) DJové mají hodně podobný styl života + různé turné, nebo si to tak alespoň představuji :) Nevzdávej se toho, občas stačí věřit v sám sebe a zajdeme dál ,než jsme mysleli.

Dekuju za podporu a diky teto "Mind hre" me to privedlo k zamysleni :) Napisu si tuto vizy na nastenku a bude to muj cil, ktery budu mit stale pred ocima. Myslim si, ze je to urcite mozne, akorat ze nebudu mit primo zamestnavatele ale budu muset stat na vlastnich nohach. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60929.80
ETH 2371.67
USDT 1.00
SBD 2.49